Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Podkarpackie
  6. Administracja, prace biurowe - Rzeszów
Opaliński Nieruchomości
Dodane 23 kwietnia 2024

Asystentka ds. administracyjno-biurowych

Wynagrodzenie

4 000 - 7 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Rzeszów

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodowe

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Jesteśmy młodą firmą zmieniającą rynek nieruchomości. Charakteryzuje nas profesjonalizm, innowacyjność oraz wysoki poziom świadczonych usług. Codziennie stawiamy czoła nowym wyzwaniom, by móc jeszcze lepiej spełniać oczekiwania naszych Klientów. Wiemy, że na sukces trzeba zapracować, dlatego pracujemy na pełnych obrotach, realizując nieprzeciętne rozwiązania, tworząc dla naszych Klientów nowe możliwości, by zmieniać polski rynek nieruchomości na lepsze! Nasza filozofia pracy do Ciebie przemawia? Zostań jednym z nas!

Czego od Ciebie oczekujemy?:

• doświadczenia na podobnym stanowisku lub w call center, sprzedaży lub marketingu mile widziane,

• doświadczenia w obsłudze social mediów, nagrywaniu reels, shorts mile widziane,

• umiejętności korzystania z programów graficznych takich jak Photoshop , Canva, CapCut mile widziane,

• umiejętność tworzenia kontent marketingu,

• sprawnej obsługi komputera i pakietu Office,

• sumienności i dużej samodyscypliny,

• umiejętności pracy w zespole,

• prawo jazdy kat. B,

• bardzo dobrej organizacji pracy i zaangażowania w sprawy firmy,

• umiejętności wykonywania wielu zadań jednocześnie oraz ustalania priorytetów,

• wysokiej kultury osobistej i umiejętności sprawnej komunikacji,

• zainteresowanie branżą nieruchomości mile widziane.

Jako asystent będziesz:

• obsługiwać bieżące sprawy administracyjno-biurowe,

• prowadzić ewidencję dokumentów i dbać o ich sprawny obieg,

• odpowiadać za kontakt telefoniczny i mailowy z doradcami i klientami,

• przygotowywać oferty sprzedaży i wynajmu nieruchomości,

• administrować firmowe social media,

• kontakt z potencjalnymi klientami (telefoniczny i e-mailowy),

• budować silną markę biura i wspierać rozwój firmy,

• monitorować rynek nieruchomości oraz współpracować z zespołem.

Co możemy Ci zaoferować?:

• pracę w nowoczesnej i rozwijającej się firmie,

• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

• możliwość awansu,

• pracę w doświadczonym i kreatywnym zespole, od którego możesz się wiele nauczyć,

• rozbudowany system motywacyjny (konkursy, wyjazdy integracyjne).

Chcesz z nami współpracować? Wyślij swoje CV ze zdjęciem + list motywacyjny.

Aplikuj

Lokalizacja

Rzeszów,

Podkarpackie

Podkarpackie, Rzeszów
ID: 775611294

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon