Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 24 lipca 2025

Asystentka/Asystent ds. administracji

WMP Księgowość sp. z o.o.

Lokalizacja

Warszawa, Żoliborz

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Inny, Umowa o pracę, Praktyka / staż, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie

Lokalizacja

Warszawa, Żoliborz

Opis

Dzień dobry,

Jesteśmy Kancelarią Księgowo-Doradczą specjalizującą się w obsłudze podmiotów gospodarczych działających na rynku nieruchomości, ale nie tylko.

Nasi klienci to zarówno osoby fizyczne jak i spółki. Działamy od 2014 roku i dynamicznie się rozwijamy. Obecnie zatrudniamy ponad 40 osób i obsługujemy ponad 700 klientów. 

Kładziemy duży nacisk na dzielenie się wiedzą i rozwój kompetencji naszych pracowników, dlatego nieustannie się kształcimy, a rozwiązań dla ciekawszych i bardziej skomplikowanych zagadnień poszukujemy wspólnie. 

Aktualnie poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko Asystentka/Asystent ds. administracji

O Tobie:

  • masz chęć zdobycia doświadczenia w pracach biurowych, a nawet w księgowości

  • potrafisz zadbać o szczegóły i dokładność wykonywanej pracy

  • dobrze organizujesz własną pracę, a także pomagasz w tym innym, w szczególności innym naszym pracownikom oraz klientom (którzy mogą być trochę mniej zorganizowani od Ciebie)

  • Word, Excel, e-mail i aplikacje internetowe Cię nie przerażają

  • język polski nie jest Ci obcy i wiesz, że zdanie zaczyna się wielką litery, czasami trzeba postawić przecinek, a napisanie pisma do urzędu skarbowego to dla Ciebie błahostka

  • masz ochotę uczyć się nowych rzeczy, a czasami samodzielnie rozwiązywać problemy naszej firmy

Doświadczenie w księgowości/finansach jest mile widziane (ale nie wymagane!).

Oferujemy:

  • przygotowanie do pracy na stanowisku asystentki/asystenta ds. administracyjnych

  • dobre wynagrodzenie

  • prywatną opiekę medyczną w ramach ubezpieczenia grupowego

  • karty sportowe

  • spotkania integracyjne

  • dofinansowanie do kursów zewnętrznych

  • szkolenia formalne i nieformalne

  • wsparcie i wymianę wiedzy w ramach zespołu - nie tylko w okresie wdrożenia

  • możliwość nauki i rozwoju w księgowości, podatkach i nieruchomościach

  • elastyczny wybór formy zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin

  • nieformalną i dobrą atmosferę pracy (nad którą cały czas pracujemy ;-)

  • brak dress code'u

  • fajny widok z okien biura (wiemy, to może mniej ważne, ale nas ten widok codziennie cieszy)

Zakres obowiązków:

  • obsługa korespondencji i biura

  • porządkowanie dokumentacji

  • wystawianie faktur

  • organizacja szkoleń (potwierdzanie uczestnictwa, sala, catering itp.)

  • zaopatrzenie biura w materiały biurowe itp.

  • przygotowywanie dokumentów księgowych do księgowania

  • kontakty z klientami w sprawach administracyjnych

  • przygotowywanie umów i pełnomocnictw dla klientów

  • wystawianie faktur dla klientów

  • kontakty z urzędami skarbowymi i ZUS (w sprawach administracyjnych)

  • inne prace biurowo-administracyjne

Informacje dodatkowe:

(uwaga, nie oczekujemy umiejętności realizacji powyższych obowiązków na samym początku, oczekujemy jednak chęci i umiejętności szybkiego uczenia się)

Nie mamy żadnych uprzedzeń co do wieku, płci ani jakichkolwiek innych cech.

Jeśli podobało Ci się to, co przeczytałaś/przeczytałeś powyżej i chcesz porozmawiać z nami o Twoim zatrudnieniu w naszej firmie, wypełnij formularz aplikacyjny, a potem wyślij swoje CV na adres podany w formularzu - wymóg konieczny.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj terazopens in a new tab
ID: 1015837647
Darmowa aplikacja na Twój telefon