Lokalizacja
Warszawa, Żoliborz
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Inny, Umowa o pracę, Praktyka / staż, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Warszawa, Żoliborz
Opis
Dzień dobry,
Jesteśmy Kancelarią Księgowo-Doradczą specjalizującą się w obsłudze podmiotów gospodarczych działających na rynku nieruchomości, ale nie tylko.
Nasi klienci to zarówno osoby fizyczne jak i spółki. Działamy od 2014 roku i dynamicznie się rozwijamy. Obecnie zatrudniamy ponad 40 osób i obsługujemy ponad 700 klientów.
Kładziemy duży nacisk na dzielenie się wiedzą i rozwój kompetencji naszych pracowników, dlatego nieustannie się kształcimy, a rozwiązań dla ciekawszych i bardziej skomplikowanych zagadnień poszukujemy wspólnie.
Aktualnie poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko Asystentka/Asystent ds. administracji
O Tobie:
masz chęć zdobycia doświadczenia w pracach biurowych, a nawet w księgowości
potrafisz zadbać o szczegóły i dokładność wykonywanej pracy
dobrze organizujesz własną pracę, a także pomagasz w tym innym, w szczególności innym naszym pracownikom oraz klientom (którzy mogą być trochę mniej zorganizowani od Ciebie)
Word, Excel, e-mail i aplikacje internetowe Cię nie przerażają
język polski nie jest Ci obcy i wiesz, że zdanie zaczyna się wielką litery, czasami trzeba postawić przecinek, a napisanie pisma do urzędu skarbowego to dla Ciebie błahostka
masz ochotę uczyć się nowych rzeczy, a czasami samodzielnie rozwiązywać problemy naszej firmy
Doświadczenie w księgowości/finansach jest mile widziane (ale nie wymagane!).
Oferujemy:
przygotowanie do pracy na stanowisku asystentki/asystenta ds. administracyjnych
dobre wynagrodzenie
prywatną opiekę medyczną w ramach ubezpieczenia grupowego
karty sportowe
spotkania integracyjne
dofinansowanie do kursów zewnętrznych
szkolenia formalne i nieformalne
wsparcie i wymianę wiedzy w ramach zespołu - nie tylko w okresie wdrożenia
możliwość nauki i rozwoju w księgowości, podatkach i nieruchomościach
elastyczny wybór formy zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin
nieformalną i dobrą atmosferę pracy (nad którą cały czas pracujemy ;-)
brak dress code'u
fajny widok z okien biura (wiemy, to może mniej ważne, ale nas ten widok codziennie cieszy)
Zakres obowiązków:
obsługa korespondencji i biura
porządkowanie dokumentacji
wystawianie faktur
organizacja szkoleń (potwierdzanie uczestnictwa, sala, catering itp.)
zaopatrzenie biura w materiały biurowe itp.
przygotowywanie dokumentów księgowych do księgowania
kontakty z klientami w sprawach administracyjnych
przygotowywanie umów i pełnomocnictw dla klientów
wystawianie faktur dla klientów
kontakty z urzędami skarbowymi i ZUS (w sprawach administracyjnych)
inne prace biurowo-administracyjne
Informacje dodatkowe:
(uwaga, nie oczekujemy umiejętności realizacji powyższych obowiązków na samym początku, oczekujemy jednak chęci i umiejętności szybkiego uczenia się)
Nie mamy żadnych uprzedzeń co do wieku, płci ani jakichkolwiek innych cech.
Jeśli podobało Ci się to, co przeczytałaś/przeczytałeś powyżej i chcesz porozmawiać z nami o Twoim zatrudnieniu w naszej firmie, wypełnij formularz aplikacyjny, a potem wyślij swoje CV na adres podany w formularzu - wymóg konieczny.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.