

Asystent(ka) / Administrator(ka) ds. Łańcucha Dostaw
Lokalizacja
Wrocław, Krzyki
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Miejsce pracy
Wrocław, Krzyki
Opis
Jeśli szukasz pierwszego doświadczenia w środowisku korporacyjnym w obszarze logistyki i łańcucha dostaw, to ta oferta jest skierowana właśnie dla Ciebie!
Obowiązki:
Obsługa i monitorowanie zgłoszeń w systemach ticketowych (np. ServiceNOW, Gepard)
Przygotowywanie i organizacja przesyłek międzynarodowych w systemie
Codzienna współpraca z zespołami międzynarodowymi
Monitorowanie i aktualizacja codziennych raportów oraz procesów operacyjnych
Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta i reagowanie na jego potrzeby
Wymagania:
Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1
Praktyczna znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel
Umiejętność pracy zespołowej i dobra organizacja pracy
Kreatywność i chęć nauki w obszarze łańcucha dostaw
Otwartość na pracę w środowisku międzynarodowym
Benefity:
Multisport
Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie
Program buddy
Eventy firmowe
Możliwość rozpoczęcia pracy między godz. 7-9
O nas:
Hemmersbach to globalna firma świadcząca usługi infrastruktury IT w ponad 190 krajach. Obsługujemy największe marki technologiczne, a 20% naszych zysków przeznaczamy na działania społeczne, takie jak Rhino Force i Kids’ Family. Jesteśmy firmą z misją: The Social Purpose IT Company.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.