Dodane 08 lipca 2025
Asystent zarządu z doświadczeniem
Wynagrodzenie
5 000 - 7 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Zielona Góra
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Miejsce pracy
Zielona Góra
Opis
Zakres obowiązków:
Organizacja i prowadzenie dokumentacji biurowej oraz archiwizacja dokumentów
Wsparcie w przygotowywaniu faktur, raportów finansowych i zestawień księgowych
Kontakt z klientami, kontrahentami oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie spraw administracyjnych i finansowych
Obsługa podstawowych dokumentów kadrowych (zatrudnienie, ewidencję czasu pracy)
Przygotowywanie pism, umów oraz innych dokumentów związanych z funkcjonowaniem biura
Nasze oczekiwania:
Wykształcenie minimum średnie, preferowane w kierunku administracji, finansów lub księgowości
Dobra znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych, w szczególności pakietu MS Office
Umiejętność organizacji pracy własnej i dbałość o szczegóły
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Rodzaj zatrudnienia i współpracy pozostawiamy do indywidualnego rozpatrzenia.
ID: 1012579706
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?