Asystent notariusza
Lokalizacja
Żukowo
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Opis
Obowiązki:
Obsługa klienta i zarządzanie sprawami biurowymi.
Tworzenie dokumentów, pism
Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji
Nadzór nad dokumentacją i terminowością zadań.
Przygotowywanie dokumentów dla klientów.
Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami.
Kompletowanie dokumentów, udzielanie informacji dot. dokumentów, kosztów,
• prowadzenie repertorium elektronicznego RejNET Office, ksiąg notarialnych oraz rejestrów,
• przygotowywanie wniosków wieczystoksięgowych,
• przygotowywanie i wysyłka korespondencji,
• wystawianie faktur
Wymagania:
Umiejętność organizacji pracy i zarządzania wieloma zadaniami.
Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, w tym edytowania tekstu
Skrupulatność i odpowiedzialność.
Dobre umiejętności interpersonalne.
Doświadczenie w pracy biurowej
Odporność na stres
Samodzielność
Zainteresowanych proszę o wysyłanie cv wraz z listem motywacyjnym na adres email dostępny na stronie kancelarii wraz ze zgodą na przetwarzanie jego danych osobowych.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?