Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Śląskie
  6. Administracja, prace biurowe - Katowice
  7. Administracja, prace biurowe - Ligota-Panewniki
Dodane 18 kwietnia 2024

Asystent/ka zarządu, zarządca nieruchomości, administracja biurowa

Lokalizacja

Katowice, Ligota-Panewniki

Wymiar pracy

Niepełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweDyspozycyjność: Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: W siedzibie firmy, Praca hybrydowa

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

OPIS

Home Koko Sp. z o.o.

Jesteśmy firmą zajmującą się wynajmem nieruchomości. Nasze obiekty znajdują się w Katowicach, na Ligocie (ul. Kokocieniec 13) bardzo blisko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego – stąd większość naszych najemców to studenci medycyny. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi obiektami na stronach  homekoko.pl oraz pokojemedyk.pl  

System pracy: elastyczne godziny pracy, pn-pt 10:00-15:00, spotkania z przyszłymi najemcami w w godzinach miedzy 10:00 a 19:00, w miarę potrzeb również w niektóre weekendy. W okresie wakacyjnym 01.07.2024-30.09.2024 wspieranie procesu wynajmu krótkoterminowego.

Wynagrodzenie: adekwatne do zaangażowania, część stała i premia

Warunki zatrudnienia do ustalenia: umowa o pracę, umowa zlecenie

Preferowane rozpoczęcie pracy między 15.05.2024 a 15.06.2024

Szukamy osób w niepełnym wymiarze czasu pracy, które chcą się rozwijać razem z nami i są gotowe do podejmowania nowych wyzwań. Jeśli jesteś osobą zdyscyplinowaną, rzetelną, dobrze zorganizowaną i masz pozytywne nastawienie do ludzi to ta praca jest dla CIEBIE!

Oferujemy:

- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie (w niepełnym wymiarze godzin)

- elastyczny czas pracy

- pracę hybrydową (stacjonarnie oraz HomeOffice)

- wsparcie przy wdrożeniu w zakres obowiązków

- sprzęt służbowy (laptop oraz telefon)

-premię w postaci pobytów w Zakopanem i Pucku

Wymagania:

- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym

- prawo jazdy KAT B

- dyspozycyjność

- znajomość pakietu office (Excel, Word, arkusze google)

- podstawowa znajomość social media

Zakres obowiązków:

- bieżąca aktualizacja ogłoszeń najmu wolnych lokali na portalach ogłoszeniowych (olx, MarketPlace itp.)

- nadzór nad aktualizacją strony internetowej

- bieżąca komunikacja z osobami zainteresowanymi najmem oraz z aktualnymi najemcami

- organizacja spotkań oraz okazywanie lokali zainteresowanym osobom

- przygotowanie umów, aneksów oraz innych dokumentów firmowych

- nadzór nad prawidłowym przebiegiem najmu lokali, terminowością wpłat

- fakturowanie oraz fiskalizacja wpłat od najemców

- bieżące płatności faktur, rozliczanie mediów wg zużycia

- dbałość o wyposażenie lokali, zakupy niezbędnych rzeczy

- ścisła współpraca z opiekunem technicznym

- prowadzenie social media (poziom podstawowy)

- dbanie o właściwy obieg dokumentów oraz przepływ informacji wewnątrz firmy

- katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów

Wyślij nam swoje CV na adres rekrutacja(at)homekoko.pl i napisz dlaczego chciałabyś/chciałbyś z nami pracować.

prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) 

Dziękujemy za nadesłanie aplikacji i uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatkami/Kandydatami.

Aplikuj

Lokalizacja

Katowice, Ligota-Panewniki

Śląskie

Śląskie, Katowice, Ligota-Panewniki
ID: 912742906

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon