
Wynagrodzenie
6 000 - 8 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Gorzów Wielkopolski
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie
Opis
Cześć,
tu Xopero Software!
Jesteśmy wiodącym producentem oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych i disaster recovery. Mamy ponad 15-letnie doświadczenie na rynku. Nasze produkty to Xopero ONE, Xopero Unified Protection i GitProtect.io. Specjalizujemy się w zabezpieczaniu środowisk fizycznych, wirtualnych, usług SaaS oraz narzędzi DevOps (jako nieliczni na świecie!). Jesteśmy prekursorem rozwiązań chmurowych - byliśmy na rynku jeszcze zanim ktokolwiek w Polsce słyszał o usługach takich, jak Dropbox czy Google Drive. Z naszych rozwiązań korzystają użytkownicy na wszystkich kontynentach! Jesteśmy partnerem m.in. Orange, T-mobile, ESET. Dzięki naszym produktom możesz zabezpieczyć całe środowisko biznesowe: od pojedynczego urządzenia po całą infrastrukturę IT!
Dołącz do nas, jako Asystent/ka Zarządu
Twoje zadania:
- Zarządzanie kalendarzem Zarządu – umawianie spotkań, koordynacja terminów, przypomnienia;
- Wsparcie administracyjne Zarządu w bieżących zadaniach i projektach (koordynacja spotkań, korespondencja, zestawienia. tworzenie agend oraz notatek);
- Przygotowywanie raportów, prezentacji i materiałów na potrzeby Zarządu;
- Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych (sala konferencyjna, materiały, notatki);
- Reprezentowanie firmy w zewnętrznych instytucjach;
- Kompleksowa organizacja podróży służbowych dla całej organizacji (rezerwacja transportu, noclegu itp.);
- Współpraca z działem finansowym w zakresie rozliczeń podróży służbowych;
- Optymalizacja kosztów podróży służbowych i kontrola budżetów;
- Zarządzanie rozliczeniami oraz raportowanie kosztów podróży służbowych.
Nasze oczekiwania (must have):
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Wykształcenie wyższe (mile widziany ukończony kierunek prawniczy);
- Komunikatywna znajomość języka polskiego oraz angielskiego;
- Prawo jazdy kat. B;
- Doświadczenie w organizacji podróży służbowych;
- Biegła obsługa narzędzi biurowych (pakiet MS Office lub Google Workspace) oraz systemów do rezerwacji podróży;
- Wysoka samodzielność, świetna organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów.
Wartości, którymi się kierujemy:
- Think Big - wyznaczamy sobie ambitne cele i wierzymy, że wszystko jest możliwe;
- Take Ownership - podejmowanie inicjatywy i proaktywność pomaga nam w rozwoju;
- Learn & Share - lubimy dzielić się wiedzą, co zwiększa naszą produktywność i pobudza do działania;
- Play Fair - traktujemy innych tak, jak sami chcemy być traktowani.
Nasza oferta
Stanowisko: Asystent/ka Zarządu
Rodzaj umowy: UoP/B2B
Wynagrodzenie:
- UoP: 6 000 - 8 000 PLN brutto
- B2B: 45 - 60 PLN/h netto + VAT
Wymiar pracy: pełny etat
Core hours: 9:00-15:00
Tryb pracy: stacjonarnie
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Język pracy: polski i angielski
A ponadto, oferujemy:
- wszystkie niezbędne narzędzia i sprzęt;
- welcome pack z miłymi niespodziankami;
- 26 dni płatnego wstrzymania świadczenia usług (B2B);
- 10 dni niezdolności do świadczenia usług (B2B);
- budżet szkoleniowy na Twój rozwój;
- bezpłatne lekcje języka angielskiego w czasie pracy;
- dofinansowanie do karty Multisport (np. Multisport Light za 1 PLN);
- prywatną opiekę medyczną Luxmed (np. Pakiet Standardowy-Indywidualny za 1 PLN);
- Dzień na U - dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną;
- urlop menstruacyjny;
- dofinansowanie do ubezpieczenia na życie;
- wyprawkę dla dziecka;
- dofinansowanie do okularów;
- Program Poleceń Pracowniczych;
- Xoperosy - to nasza wyjątkowa gala, podczas której wyłaniamy najlepszych pracowników;
- impreza świąteczna i świąteczne prezenty to nasza tradycja;
- wyjazdy integracyjne.
Proces rekrutacyjny
Rozmowa z Rekruterem
Spotkanie z Head of Administration - Aurelią oraz CEO - Łukaszem
Test predyspozycji zawodowych (Facet5 oraz ToRQ)
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.