- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Wielkopolskie
- Administracja, prace biurowe - Zasutowo
Asystent/ka Zarządu
Lokalizacja
Zasutowo
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Energika od 2000 r. działa prężnie na rynku energetyki cieplnej w całym kraju. Podążając za tendencjami światowymi zmierzamy w kierunku działania na rzecz modernizacji gospodarki energetycznej i ochrony środowiska.
GŁÓWNE ATUTY FIRMY
Oferowanie Klientom profesjonalnej obsługi w zakresie energetyki cieplnej.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka Zarządu
Miejsce pracy: Zasutowo, gmina Nekla
Opis zadań:
· bieżące prace administracyjne związane z funkcjonowaniem biura,
· koordynacja bieżącego zapotrzebowania i zakupów firmowych,
· współpraca z wszystkimi działami firmy,
· rejestracja poczty wychodzącej i przychodzącej,
· przygotowywanie niezbędnych zleceń w systemie ERP Comarch,
· prowadzenie kalendarza spotkań, zebrań, szkoleń oraz ich organizacja,
· przygotowywanie zestawień, raportów, sprawozdań, redagowanie pism służbowych,
· nadzór nad prawidłowym przepływem informacji i obiegiem dokumentów,
· kompleksowe prowadzenie biura,
· organizacja targów branżowych, kontakt z mediami, redagowanie ogłoszeń,
· zapewnienie sprawnej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy,
· dbanie o sprawny przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy,
· wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach,
· udział w spotkaniach biznesowych, organizacja wyjazdów służbowych Zarządu,
· sporządzanie raportów, zbieranie niezbędnych informacji pod potrzeby Zarządu,
· analizowanie i organizacja bieżącej pracy firmy,
· gromadzenie, przetwarzanie i utrzymywanie poufnych informacji i dokumentów,
· zarządzanie korespondencją i zapewnienie terminowego reagowania zwrotnego,
· społeczność zewnętrzna: pełnienie roli głównego punktu kontaktu dla partnerów biznesowych i klientów; współpraca z firmami zewnętrznymi,
· wsparcie w zarządzaniu relacjami z klientami i dbanie o ich zadowolenie,
· wykonywanie bieżących zadań administracyjnych, takich jak zamawianie sprzętu i materiałów biurowych,
· reprezentowanie firmy na zewnątrz w przypadku nieobecności zarządu,
· podtrzymywanie poufności i zachowywanie dyskrecji w sprawach firmowych,
· podnoszenie własnych umiejętności i kompetencji w celu skutecznego pełnienia roli asystent/ka zarządu,
· docelowa rola Business Managera.
Wymagania:
· znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie,
· biegła obsługa komputera i dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
· umiejętność samodzielnego realizowania zadań oraz decyzyjność,
· doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
· dobra organizacja pracy, rzetelność, zaangażowanie i kreatywność,
· wysoki poziom kultury osobistej,
· Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
konkurencyjne warunki finansowe,
stabilność zatrudnienia,
niezbędne narzędzia pracy,
możliwość rozwoju zawodowego,
prace w dynamicznie rozwijającej się firmie z długoletnim doświadczeniem,
wsparcie zespołu we wdrożeniu w procedury firmowe.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zamieszczanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, t .j. Dz. U. 2014r. nr 1182 z późn. zm.).”
Lokalizacja
Zasutowo,
Wielkopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?