- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Łódzkie
- Administracja, prace biurowe - Łódź
- Administracja, prace biurowe - Bałuty
Wynagrodzenie
4 300 - 8 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Łódź, Bałuty
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
IMPLEMO.PL - firma oferująca swoim klientom automatyzacje i optymalizacje procesów poszukuje pracownika na stanowisko asystenta / asystentki zarządu.
Szukamy osoby komunikatywnej, lubiącej pracę z ludźmi i otwartej na nowe wyzwania. Mile widziane osoby z doświadczeniem na podobnym stanowisku lub w marketingu, a szczególnie pracujące z markami osobistymi. Ważna jest też dla nas obowiązkowość, skrupulatność, punktualność.
W związku z potrzebą dużej aktywności w social mediach, w tym na YouTube, istotną częścią pracy będzie
Praca ma charakter stacjonarny, oczekujemy dyspozycyjności w dni robocze w stałych godzinach 8:30 - 16:30. Możliwe są wyjazdy służbowe najczęściej w obrębie jednego dnia, ale zdarzają się też sporadyczne dłuższe podróże np na targi 2-3 dniowe.
Opisany zakres obowiązków jest szeroki, aby pokazać jak różnymi rzeczami będzie zajmowała się osoba na tym stanowisku. Większość z nich nie stanowi jednak codziennej rutyny. Zdajemy sobie sprawę z tego, że na wszystkie zajęcia potrzeba czasu.
Możliwe obowiązki:
Zarządzane firmową skrzynką mailową (rozdzielanie maili między pracowników)
Odbieranie telefonu firmowego oraz telefonu prezesa w trakcie jego pracy w skupieniu
Zarządzanie kalendarzem prezesa
Obsługa korespondencji tradycyjnej
Pomoc w obsłudze social media (research, publikacja, koordynacja)
Kontakt z instytucjami i firmami (załatwianie spraw bieżących) telefonicznie, mailowo oraz osobiście - pełnienie roli pełnomocnika w instytucjach
Organizacja spotkań, szkoleń stacjonarnych, wyjazdów służbowych oraz asysta w trakcie ich trwania
Pilotowanie realizacji zadań przez firmy lub osoby trzecie
Obsługa gości biura
Utrzymanie biura
Prowadzenie ewidencji dokumentów
Sporządzanie raportów i podsumowań
Wprowadzanie danych do systemu
Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami firmy
Bieżąca obsługa administracyjna biura
Bieżące obowiązki asystenckie dla zarządu
Inne zadania związane z działalnością firmy
Na tym stanowisku oczekujemy:
Umiejętności miękkich, umiejętnego prowadzenia rozmów, negocjacji
Elastyczności i dyspozycyjności, gotowości do pracy w godzinach nadliczbowych
Proaktywności
Szybkiego uczenia się nowego oprogramowania
Zadaniowego podejścia do pracy
Samodzielności, umiejętności pracy pod presją czasu, dobrej organizacji pracy
Terminowości, słowności, punktualności
Sumienności i uważności
Prawa jazdy kategorii B
Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie stanowić dodatkowy atut
Oferujemy:
Umowę zlecenie na okresie próbnym
Atrakcyjne wynagrodzenie
Telefon, laptop służbowy
Samochód służbowy na czas wykonywania obowiązków służbowych
Kartę Multisport
Finansowanie szkoleń
Lokalizacja
Łódź, Bałuty
Łódzkie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?