Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 17 września 2025

Asystent/ka właściciela w sklepie internetowym

Proste nuty Dowiedz się więcej

Wynagrodzenie

5 000 - 8 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Nowy Sącz

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie

Lokalizacja

Nowy Sącz

Opis

Jesteśmy 4-osobowym wydawnictwem z książkami do szybkiej nauki gry na instrumentach i dla dzieci, z własnym sklepem internetowym.

Szukamy osoby która będzie odpowiedzialna za poniższe dziedziny:

- Obsługa klienta (mail + allegro + fb + telefon)

- Tworzenie raportów i rozliczeń w google sheet/excel

- Stopniowe przyjmowanie większości zadań z właściciela sklepu, z perspektywą na późniejsze wykonywanie ich samodzielnie (np. zamawianie produktów, pilnowanie terminów, poszukiwanie influencerów do współpracy, Kontakt z kontrahentami/autorami, pozyskiwanie opinii, pomoc w kompletowaniu dokumentacji, przelewach, tworzenie drobnych tekstów na stronę, wpisów na social media itp. i różne inne drobne zadania.)

Wymagania:

  • Dostępność w pełnym wymiarze godzinowym.

  • Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (asystent/ka w sklepie internetowym/wydawnictwie)

  • Maksymalna terminowość i odpowiedzialność za dowiezienie dobrego rezultatu powierzonych zadań - bez przypominania i sprawnie. 

  • Proaktywność i chęć do przejmowania na siebie różnych zadań z właściciela firmy.

  • Dobra znajomość excel/google sheet (Tworzenie formuł, filtrów, wykresów itp.)

  • Lekkie pióro.

  • Podstawowa znajomość angielskiego lub niemieckiego

  • Umiejętność samodzielnego i kreatywnego rozwiązywania problemów

Dodatkowe atuty (niewymagane):

  • Podstawowa znajomość muzyki. Np. amatorska gra na jakimś instrumencie / znajomość nut

  • Wszelkie inne kompetencje związane z e-commerce, zarządzaniem, marketingiem, social media.

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie 5000-8000 brutto w zależności od kwalifikacji (z możliwością dużych podwyżek po sprawdzeniu się)

  • Premia od wyników.

  • Praca w trybie hybrydowym (3 dni z biura, 2 dni zdalnie)

  • Możliwość nauki i rozwoju w zarządzaniu firmą generującą kilka milionów przychodu rocznie z dynamiką ponad 50% wzrostu r/r, oraz możliwość awansu na zastępcę właściciela oraz do zarządu spółki.

Jesteś zainteresowany/a?

Napisz do nas:

  • kilka zdań o sobie

  • dlaczego chcesz z nami pracować

  • prześlij CV :)

  • Na początku wiadomości umieść proszę hashtag #rekrutacjaPW2025. Zgłoszenia bez tego oznaczenia nie będą rozpatrywane.

Aplikuj
ID: 1026990520

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon