Asystent/ka prezesa / pomoc biurowa. Dla ambitnych
Marvo
Wynagrodzenie
5 000 - 6 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Poznań, Grunwald
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Miejsce pracy
Poznań, Grunwald
Opis
Marvo Group jest Chińską firmą handlową o międzynarodowym zasięgu. Już od 15 lat dostarcza swoim klientom akcesoria komputerowe, elektronikę użytkową i drobny sprzęt AGD. Do naszego nowo otwieranego oddziału, którego zadaniem będzie obsługa klientów z całej Europy szukamy kandydatów na stanowisko Export Sales Manager.
Twój zakres obowiązków
· Odpowiedzialność za kompletowanie, skanowanie, archiwizowanie i właściwy obieg powierzonej dokumentacji.
· Koordynowanie współpracy pomiędzy oddziałem w Polsce i centralą firmy w Chinach.
· Weryfikowanie rozliczeń finansowych pod kątem ich poprawności.
· Współpraca z biurem księgowym.
· Wsparcie w organizacji podróży służbowych (rezerwacje lotów, hoteli i restuaruacji)
· Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
· Wsparcie administracyjne zespołu.
· Kontakt z klientem w języku angielskim.
· Wykonywanie innych zadań zleconych.
Nasze wymagania
· Komunikatywny język Angielski
· Znajomość programu Office
· Umiejętność logicznego myślenia oraz wysoka asertywność.
· Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
· Skrupulatność i sumienność.
· Bardzo dobra organizacja własnej pracy i umiejętność zarządzania priorytetami.
· Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
· Gotowość do podróży służbowych EU oraz Chiny.
To oferujemy.
· Pracę w młodej ale międzynarodowej organizacji.
· Wysokie możliwości rozwoju osobistego.
· Elastyczne podejście do pracownika.
· Zniżki na nasze produkty.
· Praca na pełen etat.
· Narzędzia niezbędne do pracy.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?