

Asystent/ka Prezesa
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Opis
Miejsce pracy: Warszawa + praca zdalna + podróże służbowe
Szukamy osoby, która stanie się głównym wsparciem Prezesa w dynamicznie rozwijającym się biznesie właścicielskim. To rola dla kogoś, kto chce być blisko centrum decyzji, codziennie uczyć się od doświadczonego przedsiębiorcy i mieć realny wpływ na rozwój organizacji. Oprócz typowych obowiązków asystenckich Klient oferuje możliwość poznania kulis prowadzenia biznesu od środka i zdobycia kompetencji, które mogą stać się trampoliną dla dalszej kariery.
Opis roli
Na tym stanowisku będziesz:
Wspierać Prezesa w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych
Koordynować kalendarz, spotkania i podróże służbowe (organizacja od A do Z)
Towarzyszyć Prezesowi w wyjazdach, zapewniając sprawny przebieg podróży
Uczestniczyć w spotkaniach biznesowych - robić notatki, przygotowywać materiały, monitorować działania po spotkaniach
Dbać o sprawny przepływ informacji i dokumentów
Wspierać Prezesa w przygotowaniu prezentacji, raportów i korespondencji
Wykonywać zadania specjalne i ad hoc w zależności od bieżących potrzeb
Wymagania
Gotowość do pracy w nieregularnych godzinach oraz częstych podróży służbowych (głównie w Polsce, czasem za granicę)
Umiejętność organizacji pracy własnej i zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie
Dyskrecja, wysoka kultura osobista i lojalność
Otwartość, ciekawość świata i chęć ciągłej nauki
Znajomość pakietu MS Office
Prawo jazdy kat. B
Mile widziane doświadczenie w roli asystenckiej lub w pracy administracyjnej – ale najważniejsze są predyspozycje i postawa
Co oferujemy
Bezpośrednią współpracę z Prezesem - możliwość uczenia się i poznania strategii prowadzenia biznesu od kuchni
Realny wpływ na codzienne działania i możliwość udziału w projektach o różnym zakresie
Elastyczny model pracy - ok. 1 dzień w tygodniu w biurze w Warszawie, reszta zdalnie lub w podróży
Możliwość rozwoju kompetencji biznesowych, organizacyjnych i interpersonalnych
Pracę w bliskiej, partnerskiej relacji z Prezesem, z dostępem do szerokiego networku biznesowego
Atrakcyjne warunki współpracy dostosowane do doświadczenia i dostępności kandydata
Co zyskasz dzięki aplikacji na ofertę Antal?
Gdy Twoja aplikacja zostanie rozpatrzona pozytywnie (zostaniesz zaproszony/a do procesu), otrzymasz wsparcie Konsultanta/Konsultantki, który/a utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej z przyszłym pracodawcą oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.
Kim jesteśmy?
Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa w obszarze HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Antal tworzy ponad 130 profesjonalnych konsultantów ds. rekrutacji, którzy są oni nie tylko skutecznymi rekruterami, ale także wykwalifikowanymi doradcami, specjalizującymi się zarówno w zakresie wybranego sektora, jak i stanowiska.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.