Asystent/ka ds. Administracji i Spedycji
Wynagrodzenie
5 000 - 6 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Targówek
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Warszawa, Targówek
Opis
zakres obowiązków:
Prace administracyjno-biurowe,
Kontrola kompletności i poprawności dokumentów, rejestracja ich w systemie
Obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów, poczty przychodzącej i wychodzącej.
Dbanie o pozyskanie wymaganych dokumentów od kierowcy, przewoźnika
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania procesów w firmie i wewnątrz działu,
Współpraca z działem spedycji, Przygotowywanie zleceń spedycyjnych i wprowadzanie ich do systemu,
Nadzór i archiwizacja dokumentacji spedycyjnej, Utrzymywanie relacji z klientami i przewoźnikami.
Wymagania:
Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel)
Dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy
Chęć nauki i zaangażowanie
Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej
Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
praca stacjonarna w biurze 8-16
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?