- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
- Administracja, prace biurowe - Warszawa
- Administracja, prace biurowe - Śródmieście
Asystent/ka ds. administracji
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Umowa o dzieło, Inny, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Asystent/ka ds. administracji
Warszawa
Zakres obowiązków:
· Wsparcie zespołu administracyjnego w bieżących obowiązkach
· Prowadzenie zestawień finansowych
· Obsługa poczty przychodzącej oraz wychodzącej, w wersji papierowej i elektronicznej
· Odpowiedzialność za terminową i kompletną codzienną wysyłkę dokumentacji sądowej
· Zakładanie akt spraw i ich archiwizacja
· Skanowanie, drukowanie i kompletowanie załączników do pism
Wymagania:
· Doświadczenie w administracji (mile widziana praca w sądzie / urzędzie / kancelarii prawnej)
· Ponadprzeciętna skrupulatność i terminowość
· Wysokie poczucie odpowiedzialności za realizowane i nadzorowane zadania
· Orientacja na wysoką jakość obsługi klientów
· Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Outlook, Excel, Word)
Oferujemy
· Pracę w biurze w pobliżu metra Świętokrzyska
· Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę
· Praca zmianowa w godzinach 9-17, 10-18
· dofinansowanie karty MultiSport
· Po okresie próbnym, pakiet medyczny
· Możliwość dołączenia do grupowego pakietu ubezpieczeniowego
· Wsparcie merytoryczne
· Przyjazną atmosferę pracy
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?