Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Fundacja Fotowoltaika
Dodane 01 lipca 2025

Asystent/ka Business Development Managera

Fundacja Fotowoltaiki

Wynagrodzenie

6 000 - 12 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Lublin

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie

Miejsce pracy

Lublin

Opis

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta/ki Business Development Managera. Cenimy osoby pełne zaangażowania, kreatywności, energii i wiary w sukces. Stawiamy na etykę, jakość, innowacyjność i ciągły rozwój. Poszukujemy osoby ambitnej, uczciwej, zaradnej i asertywnej, nie bojącej się wyzwań, potrafiącej dobrze zorganizować swój czas pracy.

Priorytetem jest dla nas nawiązanie długofalowej relacji zbudowanej na lojalności i wzajemnym zaufaniu. Bardziej niż na doświadczenie zawodowe zwracamy uwagę na zapał do pracy i cechy charakteru, ponieważ wiemy, że nasz system szkoleń pozwoli Ci odnieść sukces nawet jeśli nie masz doświadczenia w naszej branży i sprzedaży.

Stawiasz pierwsze kroki w handlu i zarządzaniu, nowej branży lub pierwsze kroki na rynku pracy i chciałbyś, żeby ktoś Cię wdrożył i zapewnił Ci szkolenia, a następnie awans i prestiżowe stanowisko managerskie? A może na sprzedaży zjadłeś już zęby i szukasz wyzwań oraz możliwości rozwoju zawodowego i awansu? Jesteś przekonany/a, że jeżeli firma dostarczy Ci dużą ilość umówionych spotkań jesteś w stanie popisać się swoimi predyspozycjami i zabłysnąć jako super sprzedawca? Chciałbyś/abyś zarabiać zdecydowanie wyższe pieniądze niż średnia krajowa i wiesz, że w sprzedaży damy Ci taką możliwość? Jeśli tak dobrze trafiłeś/aś!

Na początek proponujemy Ci grafik wypełniony 4-6 spotkaniami/dziennie z klientami i samochód służbowy dając Ci tym samym przestrzeń do rozwoju kompetencji sprzedażowych i osiągania jak najlepszych wyników w naszej organizacji. Następnie możliwość rozbudowanej ścieżki kariery na stanowiskach liderskich, managerskich i dyrektorskich.

Zapewniamy:

  • na początek grafik 4-6 umówionych spotkań/dziennie,

  • samochód służbowy >2020 r. i kartę paliwową - 3 miesiące do użytku służbowego, a później również prywatnego, oraz możliwość zdobycia samochodu marki PREMIUM wraz z awansem,

  • nowoczesne biuro w budynku klasy A z 2020 roku w Lublinie,

  • możliwość szybkiego awansu w strukturze na stanowiska liderskie, managerskie, dyrektorskie i prestiż, który się z tym wiążę,

  • narzędzia niezbędne do pracy - telefon i komputer,

  • miesięczne zarobki na początku oscylują w granicach 6 000 - 12 000 zł ; po awansie na wyższe stanowiska są to wielokrotności tych kwot,

  • dynamiczne środowisko i przyjemną atmosferę pracy,

  • wsparcie we wszystkich działaniach,

  • bardzo motywujący system premiowy składający się z 2 000 zł prowizji za 1 sprzedaż produktu lub usługi, który dzięki niskiej cenie sprzedawany jest przez osoby na takim stanowisku z wysoką skutecznością po kilka razy dziennie,

  • system szkoleniowy oparty na: szkoleniu wstępnym przygotowującym do pracy, obecności podczas Twoich pierwszych spotkań z klientami doświadczonego eksperta, codziennej nauce opartej na pozytywnym feedbacku, bezpłatnych comiesięcznych warsztatach doskonalących kompetencję miękkie o wartości kilku tysięcy złotych podwyższających znacząco Twoją wiedzę, stałym mentoringu, obserwowaniu efektów pracy i pomocy w radzeniu sobie z codziennymi wyzwaniami i stałe wsparcie merytoryczne,

  • możliwość proponowania i wdrażania własnych pomysłów na rozwój naszej organizacji,

  • możliwość pracy w organizacji wspierającej ekologię i dbającą o planetę,

  • gotowe skrypty, schematy, procedury i rozwiązania oparte na naszym doświadczeniu pozwalające Ci radzić sobie z poczuciem komfortu w sytuacjach, które w innych firmach mogłyby wprowadzić w zakłopotanie,

  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub dla wybranych osób kontrakt B2B,

  • możliwość rozwoju zawodowego i osobistego w młodym ambitnym zespole i zawieranie przyjaźni z jego członkami,

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się branży,

  • pakiety pracownicze i rabaty na zakup produktów firmy dla pracowników i ich rodzin.

Jako Asystent/ka Business Development Managera będziesz odpowiedzialny/a będziesz za:

  • wsparcie w doradztwie i sprzedaż usług firmy w terenie,

  • kompletowanie niezbędnej dokumentacji u klienta,

  • wsparcie w działaniach promocyjnych i marketingowych,

  • raportowanie rezultatów pracy,

  • budowanie świetnej atmosfery w firmie,

  • kształtowanie dobrego wizerunku firmy,

Twoje zdanie jest dla nas ważne i oczekujemy od Ciebie chęci współtworzenia z nami naszej organizacji. Jesteśmy otwarci na Twoje pomysły.

Przydadzą Ci się i bardzo mile widziane będą:

  • chęć poznawania dużej ilości nowych osób,

  • zaangażowanie i wytrwałość w dążeniu do celu,

  • chęć zarabiania ponad przeciętnego wynagrodzenia,

  • ambitne podejście do osiągania najlepszych wyników,

  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów,

  • bardzo dobra organizacja czasu pracy,

  • poszanowanie i przestrzeganie zasad funkcjonujących wewnątrz organizacji,

  • profesjonalne podejście do miejsca pracy i powierzonych zadań,

  • uczciwe podejście względem pracodawcy i klientów

  • szacunek do współpracowników,

  • dobra energia! :)

  • komunikatywność i wysoka kultura osobista,

  • przyjazna i miła aparycja,

  • prawo jazdy kat. B,

  • dobra znajomość obsługi komputera,

  • gotowość do zmiany swojego życia na lepsze razem z zespołem Fundacji Fotowoltaiki,

  • gotowość do dynamicznego rozwoju na etapie kiedy nasza organizacja szybko się rozrasta i trzeba dać z siebie 300%,

  • bardzo dynamiczne tempo pracy,

  • kreatywność i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,

  • determinacja w dążeniu do wyznaczonych celów.

Jeżeli szukasz ciekawej pracy, lubisz pracę z ludźmi i chcesz się rozwijać dołącz do naszego zespołu.

Prosimy o wysłanie:

  • CV ze zdjęciem w formacie PDF. ( w tytule imię i nazwisko),

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje.

Proces rekrutacyjny będzie się składał z:

  • weryfikacji CV, 

  • wysyłki wiadomości SMS z prośbą o potwierdzenie terminu rozmowy telefonicznej,

  • 5-10 minutowej rozmowy telefonicznej, 

  • 30-60 minutowej rozmowy stacjonarnej lub online, 

  • 3 godzinnych warsztatów z elementami Assessment Center.

Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną w przypadku pozytywnej oceny Twojej kandydatury.

Aplikuj
ID: 998477456

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon