
Wynagrodzenie
6 000 - 12 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Lublin
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie
Miejsce pracy
Lublin
Opis
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta/ki Business Development Managera. Cenimy osoby pełne zaangażowania, kreatywności, energii i wiary w sukces. Stawiamy na etykę, jakość, innowacyjność i ciągły rozwój. Poszukujemy osoby ambitnej, uczciwej, zaradnej i asertywnej, nie bojącej się wyzwań, potrafiącej dobrze zorganizować swój czas pracy.
Priorytetem jest dla nas nawiązanie długofalowej relacji zbudowanej na lojalności i wzajemnym zaufaniu. Bardziej niż na doświadczenie zawodowe zwracamy uwagę na zapał do pracy i cechy charakteru, ponieważ wiemy, że nasz system szkoleń pozwoli Ci odnieść sukces nawet jeśli nie masz doświadczenia w naszej branży i sprzedaży.
Stawiasz pierwsze kroki w handlu i zarządzaniu, nowej branży lub pierwsze kroki na rynku pracy i chciałbyś, żeby ktoś Cię wdrożył i zapewnił Ci szkolenia, a następnie awans i prestiżowe stanowisko managerskie? A może na sprzedaży zjadłeś już zęby i szukasz wyzwań oraz możliwości rozwoju zawodowego i awansu? Jesteś przekonany/a, że jeżeli firma dostarczy Ci dużą ilość umówionych spotkań jesteś w stanie popisać się swoimi predyspozycjami i zabłysnąć jako super sprzedawca? Chciałbyś/abyś zarabiać zdecydowanie wyższe pieniądze niż średnia krajowa i wiesz, że w sprzedaży damy Ci taką możliwość? Jeśli tak dobrze trafiłeś/aś!
Na początek proponujemy Ci grafik wypełniony 4-6 spotkaniami/dziennie z klientami i samochód służbowy dając Ci tym samym przestrzeń do rozwoju kompetencji sprzedażowych i osiągania jak najlepszych wyników w naszej organizacji. Następnie możliwość rozbudowanej ścieżki kariery na stanowiskach liderskich, managerskich i dyrektorskich.
Zapewniamy:
na początek grafik 4-6 umówionych spotkań/dziennie,
samochód służbowy >2020 r. i kartę paliwową - 3 miesiące do użytku służbowego, a później również prywatnego, oraz możliwość zdobycia samochodu marki PREMIUM wraz z awansem,
nowoczesne biuro w budynku klasy A z 2020 roku w Lublinie,
możliwość szybkiego awansu w strukturze na stanowiska liderskie, managerskie, dyrektorskie i prestiż, który się z tym wiążę,
narzędzia niezbędne do pracy - telefon i komputer,
miesięczne zarobki na początku oscylują w granicach 6 000 - 12 000 zł ; po awansie na wyższe stanowiska są to wielokrotności tych kwot,
dynamiczne środowisko i przyjemną atmosferę pracy,
wsparcie we wszystkich działaniach,
bardzo motywujący system premiowy składający się z 2 000 zł prowizji za 1 sprzedaż produktu lub usługi, który dzięki niskiej cenie sprzedawany jest przez osoby na takim stanowisku z wysoką skutecznością po kilka razy dziennie,
system szkoleniowy oparty na: szkoleniu wstępnym przygotowującym do pracy, obecności podczas Twoich pierwszych spotkań z klientami doświadczonego eksperta, codziennej nauce opartej na pozytywnym feedbacku, bezpłatnych comiesięcznych warsztatach doskonalących kompetencję miękkie o wartości kilku tysięcy złotych podwyższających znacząco Twoją wiedzę, stałym mentoringu, obserwowaniu efektów pracy i pomocy w radzeniu sobie z codziennymi wyzwaniami i stałe wsparcie merytoryczne,
możliwość proponowania i wdrażania własnych pomysłów na rozwój naszej organizacji,
możliwość pracy w organizacji wspierającej ekologię i dbającą o planetę,
gotowe skrypty, schematy, procedury i rozwiązania oparte na naszym doświadczeniu pozwalające Ci radzić sobie z poczuciem komfortu w sytuacjach, które w innych firmach mogłyby wprowadzić w zakłopotanie,
zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub dla wybranych osób kontrakt B2B,
możliwość rozwoju zawodowego i osobistego w młodym ambitnym zespole i zawieranie przyjaźni z jego członkami,
pracę w dynamicznie rozwijającej się branży,
pakiety pracownicze i rabaty na zakup produktów firmy dla pracowników i ich rodzin.
Jako Asystent/ka Business Development Managera będziesz odpowiedzialny/a będziesz za:
wsparcie w doradztwie i sprzedaż usług firmy w terenie,
kompletowanie niezbędnej dokumentacji u klienta,
wsparcie w działaniach promocyjnych i marketingowych,
raportowanie rezultatów pracy,
budowanie świetnej atmosfery w firmie,
kształtowanie dobrego wizerunku firmy,
Twoje zdanie jest dla nas ważne i oczekujemy od Ciebie chęci współtworzenia z nami naszej organizacji. Jesteśmy otwarci na Twoje pomysły.
Przydadzą Ci się i bardzo mile widziane będą:
chęć poznawania dużej ilości nowych osób,
zaangażowanie i wytrwałość w dążeniu do celu,
chęć zarabiania ponad przeciętnego wynagrodzenia,
ambitne podejście do osiągania najlepszych wyników,
łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
bardzo dobra organizacja czasu pracy,
poszanowanie i przestrzeganie zasad funkcjonujących wewnątrz organizacji,
profesjonalne podejście do miejsca pracy i powierzonych zadań,
uczciwe podejście względem pracodawcy i klientów
szacunek do współpracowników,
dobra energia! :)
komunikatywność i wysoka kultura osobista,
przyjazna i miła aparycja,
prawo jazdy kat. B,
dobra znajomość obsługi komputera,
gotowość do zmiany swojego życia na lepsze razem z zespołem Fundacji Fotowoltaiki,
gotowość do dynamicznego rozwoju na etapie kiedy nasza organizacja szybko się rozrasta i trzeba dać z siebie 300%,
bardzo dynamiczne tempo pracy,
kreatywność i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
determinacja w dążeniu do wyznaczonych celów.
Jeżeli szukasz ciekawej pracy, lubisz pracę z ludźmi i chcesz się rozwijać dołącz do naszego zespołu.
Prosimy o wysłanie:
CV ze zdjęciem w formacie PDF. ( w tytule imię i nazwisko),
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje.
Proces rekrutacyjny będzie się składał z:
weryfikacji CV,
wysyłki wiadomości SMS z prośbą o potwierdzenie terminu rozmowy telefonicznej,
5-10 minutowej rozmowy telefonicznej,
30-60 minutowej rozmowy stacjonarnej lub online,
3 godzinnych warsztatów z elementami Assessment Center.
Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną w przypadku pozytywnej oceny Twojej kandydatury.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?