- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
- Administracja, prace biurowe - Radom
Asystent/ka biura zarządu
Lokalizacja
Radom
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta/ki biura Zarządu. (pół etatu) Oferujemy pracę w dynamicznym zespole, gdzie kluczową rolę odgrywa wsparcie administracyjne naszego biura.
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi.
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
- Praca z programem księgowym oraz wystawianie faktur.
- Zarządzanie dokumentacją i dbanie o jej prawidłowy obieg w firmie.
- Przygotowywanie i aktualizacja dokumentów oraz raportów.
- Współpraca z kontrahentami oraz monitorowanie terminowości płatności.
- Obsługa i prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
- Monitorowanie pracy firm zewnętrznych oraz współpracowników.
- Przygotowywanie umów dla kontrahentów oraz innych dokumentów związanych z działalnością firmy.
Wymagania:
- Biegła znajomość pakietu Microsoft Office.
- Doświadczenie w pracy biurowej i obsłudze programów księgowych.
- Umiejętność organizacji pracy własnej oraz wysoka kultura osobista.
- Bardzo dobra umiejętność komunikacji pisemnej i ustnej.
- Zdolność do pracy w zespole oraz samodzielnie.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pół etatu.
- Elastyczne godziny pracy.
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
- Przyjazną atmosferę w stabilnie rozwijającej się firmie.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: W tytule wiadomości prosimy o wpisanie „Asystent/ka Biurowy/a”.
Lokalizacja
Radom,
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?