Przejdź do głównej części
OLX Christmas Logo
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 13 grudnia 2025

Asystent/ka Backoffice / Działu Sprzedaży – obsługa danych i zamówień

AGS92 S.R.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE

Lokalizacja

Poznań, Grunwald

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie

Lokalizacja

Ziębicka 35

60-164 Poznań, Grunwald

Wskazówki dojazdu

Opis

O Nas:

ags92 to dystrybutor wielu światowych marek z branży dziecięcej, działający w czterech krajach: Polska, Czechy, Słowacja i Węgry. Firma istnieje od 1992 roku. W Polsce zajmujemy się dystrybucją marek takich jak: Petite&Mars, Easywalker, Nattou, Oball, Baby Einstein, Bright Starts, Ingenuity, Disney Baby.

Jesteśmy dumni z tego, że możemy być częścią najpiękniejszych chwil w życiu rodziców. Każdego roku mamy i ojcowie kupują dla swoich dzieci ponad 5,5 miliona naszych produktów.

 W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy i rosnącą liczbą zamówień poszukujemy osoby do wsparcia działu sprzedaży i backoffice. Szukamy kogoś, kto lubi porządek w danych, sprawnie pracuje w Excelu i chce dołączyć do międzynarodowej, rozwijającej się organizacji.

Zakres obowiązków 

  • obsługa zamówień B2B – przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu, kontrola etapów realizacji zamówień, wersyfikacja i wysyłka dokumentów

  • rozwiązywanie problemów operacyjnych związanych z zamówieniami (np. braki w zamówieniach, problemy z wysyłką, brakujące dokumenty) 

  • wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemach sprzedażowych wewnętrznych i zewnętrznych oraz arkuszach Excel (awizacje, faktury, matryce, cenniki) 

  • wsparcie działu sprzedaży w przygotowywaniu raportów, zestawień, analiz 

  • zarządzanie sprzedażą poprzez marketplace (np. Allegro) –wprowadzanie i utrzymywanie ofert, obsługa klientów marketplace, reklamacji, wysyłka dokumentów 

  • współpraca z innymi działami (logistyka, zakupy, finanse) w celu prawidłowej realizacji zamówień

Wymagania 

  • dobra znajomość MS Excel

  • język angielski na poziomie komunikatywnym

  • wysoka organizacja pracy, dokładność i skrupulatność, 

  • umiejętność priorytetyzacji zadań i samodzielność

  • komunikatywność i gotowość do współpracy w międzynarodowym zespołem

  • mile widziane doświadczenie z systemami do obsługi zamówień (ERP / CRM lub marketplace) 

Oferujemy 

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zlecenie lub B2B

  • pracę stacjonarną w od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–16:00

  • możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji w branży dziecięcej 

  • przyjazną atmosferę w niewielkim zespole

  • Zniżki na produkty sprzedawane przez firmę

Aplikuj
ID: 1044371732

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon