Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Małopolskie
  6. Administracja, prace biurowe - Kraków
  7. Administracja, prace biurowe - Krowodrza
Dodane 05 kwietnia 2024

Asystent/ka administracyjno- operacyjny/a, 50-70 rbh msc

Wynagrodzenie

28 - 32 zł / godz. brutto

Lokalizacja

Kraków, Krowodrza

Wymiar pracy

Niepełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie, Praktyka / staż

Specjalne wymagania: Status studentaOdpowiednie doświadczenie zawodoweDyspozycyjność: Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Twój zakres obowiązków

Wsparcie obszaru back office:

  • Codzienne wprowadzanie faktur do arkuszy kalkulacyjnych i systemów, rozksięgowywanie faktur

  • Jako pierwsza osoba kontaktowa dla naszych pracowników w dowolnej sprawie firmowej, będziesz mieć okazję poznać wszystkich w zespole

  • Odpowiadanie na pytania Klientów, których obsługujemy na stałe

  • Obsługa skrzynki mailowej i telefonu

  • Wsparcie procesów rekrutacyjnych

  • Wsparcie procesu miękkiej windykacji

  • Rezerwacja pociągów, sal konferencyjnych, samochodów itp.

Wsparcie obszaru finansowego:

  • Wsparcie dla osoby odpowiedzialnej za finanse i kadry

  • Wprowadzanie faktur do plików

  • Przygotowywanie dokumentów

  • Wsparcie finansowego i kadrowego zamknięcia miesiąca

  • Rozliczanie klientów

Wsparcie obszaru administracyjnego:

  • Wsparcie w zakresie szybkiego i sprawnego obiegu dokumentacji oraz ich odpowiednia kategoryzacja

  • Zarządzanie korespondencją

  • Odpowiadanie na pisma urzędowe i komornicze

  • Dbanie o biuro, zakupy itp.

  • Organizowanie spotkań firmowych i podsumowań kwartalnych: wyjazdów szkoleniowo-integracyjnych, wigilii itp.

Nasze wymagania

Chętnie nauczymy Cię pracy w obszarze administracyjno-finansowym. Będzie dużym atutem, jeśli posiadasz:

  • Podstawową wiedzę z zakresu finansów oraz umiejętności pracy z fakturami - nie jest wymagane bycie ekspertem, ale doświadczenie z fakturami i ich wprowadzanie do arkusza Google będzie pomocne

  • Umiejętności organizacyjne i umiejętność pracy w sytuacji wielu nagłych zadań

  • Umiejętności pracy z danymi - znajomość arkuszy kalkulacyjnych, umiejętność układania i analizowania danych, stosowanie podstawowych formuł

  • Znajomość narzędzi Google

  • Skrupulatność i dokładność w pracy z dokumentami i danymi

  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku

  • Minimum rok doświadczenia w pracy związanej z choć częścią wymienionych obowiązków

  • Umiejętności komunikacyjne - ważne są kontakty z klientami, kontrahentami, partnerami biznesowymi oraz pracownikami

  • Dostępność do pracy w Krakowie

  • Pomysłowość i zdolność do optymalizacji procesów

To oferujemy

  • Realny wpływ na rozwój działu administracyjno-back office'owego naszych spółek

  • Dostęp do benefitów: pakiet medyczny, MultiSport

  • Kulturę pracy opartą na wsparciu, otwartości na pomysły i konstruktywnej komunikacji

  • Świeże podejście do tradycyjnych usług

  • Współpracę z ambitną firmą o ugruntowanej pozycji na rynku

  • Możliwości rozwoju i awansu zawodowego

  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności

  • Niezbędne narzędzia do pracy

  • Pracę w atrakcyjnej lokalizacji w Krakowie, w okolicach Ronda Mogilskiego

Aplikuj

Lokalizacja

Kraków, Krowodrza

Małopolskie

Małopolskie, Kraków, Krowodrza
ID: 909673350

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon