- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Małopolskie
- Administracja, prace biurowe - Kraków
- Administracja, prace biurowe - Krowodrza
Asystent/ka administracyjno- operacyjny/a, 50-70 rbh msc
Wynagrodzenie
28 - 32 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Kraków, Krowodrza
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie, Praktyka / staż
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Twój zakres obowiązków
Wsparcie obszaru back office:
Codzienne wprowadzanie faktur do arkuszy kalkulacyjnych i systemów, rozksięgowywanie faktur
Jako pierwsza osoba kontaktowa dla naszych pracowników w dowolnej sprawie firmowej, będziesz mieć okazję poznać wszystkich w zespole
Odpowiadanie na pytania Klientów, których obsługujemy na stałe
Obsługa skrzynki mailowej i telefonu
Wsparcie procesów rekrutacyjnych
Wsparcie procesu miękkiej windykacji
Rezerwacja pociągów, sal konferencyjnych, samochodów itp.
Wsparcie obszaru finansowego:
Wsparcie dla osoby odpowiedzialnej za finanse i kadry
Wprowadzanie faktur do plików
Przygotowywanie dokumentów
Wsparcie finansowego i kadrowego zamknięcia miesiąca
Rozliczanie klientów
Wsparcie obszaru administracyjnego:
Wsparcie w zakresie szybkiego i sprawnego obiegu dokumentacji oraz ich odpowiednia kategoryzacja
Zarządzanie korespondencją
Odpowiadanie na pisma urzędowe i komornicze
Dbanie o biuro, zakupy itp.
Organizowanie spotkań firmowych i podsumowań kwartalnych: wyjazdów szkoleniowo-integracyjnych, wigilii itp.
Nasze wymagania
Chętnie nauczymy Cię pracy w obszarze administracyjno-finansowym. Będzie dużym atutem, jeśli posiadasz:
Podstawową wiedzę z zakresu finansów oraz umiejętności pracy z fakturami - nie jest wymagane bycie ekspertem, ale doświadczenie z fakturami i ich wprowadzanie do arkusza Google będzie pomocne
Umiejętności organizacyjne i umiejętność pracy w sytuacji wielu nagłych zadań
Umiejętności pracy z danymi - znajomość arkuszy kalkulacyjnych, umiejętność układania i analizowania danych, stosowanie podstawowych formuł
Znajomość narzędzi Google
Skrupulatność i dokładność w pracy z dokumentami i danymi
Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
Minimum rok doświadczenia w pracy związanej z choć częścią wymienionych obowiązków
Umiejętności komunikacyjne - ważne są kontakty z klientami, kontrahentami, partnerami biznesowymi oraz pracownikami
Dostępność do pracy w Krakowie
Pomysłowość i zdolność do optymalizacji procesów
To oferujemy
Realny wpływ na rozwój działu administracyjno-back office'owego naszych spółek
Dostęp do benefitów: pakiet medyczny, MultiSport
Kulturę pracy opartą na wsparciu, otwartości na pomysły i konstruktywnej komunikacji
Świeże podejście do tradycyjnych usług
Współpracę z ambitną firmą o ugruntowanej pozycji na rynku
Możliwości rozwoju i awansu zawodowego
Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
Niezbędne narzędzia do pracy
Pracę w atrakcyjnej lokalizacji w Krakowie, w okolicach Ronda Mogilskiego
Lokalizacja
Kraków, Krowodrza
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?