Przejdź do głównej części
OLX Christmas Logo
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 22 grudnia 2025

Asystent ds. Administracyjno-Gospodarczych

simply q Anna Twaróg

Wynagrodzenie

1 - 3 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Limanowa

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Inny, Umowa o pracę, Umowa zlecenie

Lokalizacja

Łososińska 32a

34-600 Limanowa

Wskazówki dojazdu

Opis

Jesteśmy liderem w branży pralniczej i świadczymy profesjonalne usługi dla hoteli, placówek gastronomicznych, przemysłu spożywczego oraz jednostek opieki zdrowotnej. W związku z prężnym rozwojem poszukujemy odpowiedniego kandydata na stanowisko: Asystent ds. Administracyjno-Gospodarczych.

Twój zakres obowiązków

• prowadzenie Działu Administracyjno-Gospodarczego

• administrowanie i zarządzanie budynkami własnymi i dzierżawionymi tym m. in.: prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości, oraz zapewnieniem pożądanego stanu technicznego mienia firmy

• zarządzanie flotą samochodową 

• prowadzenie zapisów z realizacji przeglądów, napraw i z działań eksploatacyjnych budynków oraz floty samochodowej 

• współpraca z właścicielami użytkowanych nieruchomości oraz z podmiotami zewnętrznymi w zakresie zadań Działu

• zlecanie i nadzór nad pracami porządkowymi i konserwatorskimi, mającymi na celu zapewnienie należytego stanu pomieszczeń i urządzeń biurowych

• nadzór nad:

- prowadzeniem spraw związanych z zamówieniami, zapytaniami ofertowymi, przetargami w zakresie zadań Działu- prawidłową realizacją zawartych umów najmu, eksploatacji i mediów zawartych z podmiotami zewnętrznymi

- gospodarką magazynową w tym.: magazynem bielizny i realizacją zaopatrzenia, oraz współpraca z magazynem technicznym i prowadzenie magazynu odzieży służbowej

-optymalizacją procesu zarządzania majątkiem pozostającym w dyspozycji Działu- realizacją zadań związanych z ubezpieczeniem mienia oraz zabezpieczeniem przed kradzieżą bądź zniszczeniem

• tworzenie raportów, analiz, zestawień i rozliczeń na wewnętrzne potrzeby organizacji

• doskonalenie i nadzór nad regulaminami, procedurami i instrukcjami w obszarze administracyjno gospodarczym

Nasze wymagania:

- wykształcenie wyższe

- minimum 2-letni udokumentowany staż pracy w obszarze administracyjno-gospodarczym bądź wykonywanie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej w tym obszarze

- minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu majątkiem firmy (nieruchomości etc.)

- minimum roczne doświadczenie we współpracy z dostawcami zewnętrznymi np. firmami ubezpieczeniowymi, sprzątającymi, 

- zarządcami nieruchomości- znajomość zasad gospodarki: nieruchomościami, magazynowej oraz transportowej

- praktyczna znajomość MS Office

- nastawienie na realizację założonych celów i elastyczność w działaniu

- komunikatywność i umiejętność pracy - gotowość do doskonalenia zawodowego

- dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, 

- postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej

Mile widziane:

-wykształcenie wyższe w obszarze: Zarządzanie, Administracja, Ekonomia

-doświadczenie w zarządzaniu budynkami doświadczenie w zarządzaniu flotą co najmniej 10 samochodów służbowych 

-doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego 

-znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym

-odporność na stres.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres mail. W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem 69*******17

Aplikuj
ID: 1045770052

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon