Wynagrodzenie
1 - 3 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Limanowa
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Inny, Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Opis
Jesteśmy liderem w branży pralniczej i świadczymy profesjonalne usługi dla hoteli, placówek gastronomicznych, przemysłu spożywczego oraz jednostek opieki zdrowotnej. W związku z prężnym rozwojem poszukujemy odpowiedniego kandydata na stanowisko: Asystent ds. Administracyjno-Gospodarczych.
Twój zakres obowiązków
• prowadzenie Działu Administracyjno-Gospodarczego
• administrowanie i zarządzanie budynkami własnymi i dzierżawionymi tym m. in.: prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości, oraz zapewnieniem pożądanego stanu technicznego mienia firmy
• zarządzanie flotą samochodową
• prowadzenie zapisów z realizacji przeglądów, napraw i z działań eksploatacyjnych budynków oraz floty samochodowej
• współpraca z właścicielami użytkowanych nieruchomości oraz z podmiotami zewnętrznymi w zakresie zadań Działu
• zlecanie i nadzór nad pracami porządkowymi i konserwatorskimi, mającymi na celu zapewnienie należytego stanu pomieszczeń i urządzeń biurowych
• nadzór nad:
- prowadzeniem spraw związanych z zamówieniami, zapytaniami ofertowymi, przetargami w zakresie zadań Działu- prawidłową realizacją zawartych umów najmu, eksploatacji i mediów zawartych z podmiotami zewnętrznymi
- gospodarką magazynową w tym.: magazynem bielizny i realizacją zaopatrzenia, oraz współpraca z magazynem technicznym i prowadzenie magazynu odzieży służbowej
-optymalizacją procesu zarządzania majątkiem pozostającym w dyspozycji Działu- realizacją zadań związanych z ubezpieczeniem mienia oraz zabezpieczeniem przed kradzieżą bądź zniszczeniem
• tworzenie raportów, analiz, zestawień i rozliczeń na wewnętrzne potrzeby organizacji
• doskonalenie i nadzór nad regulaminami, procedurami i instrukcjami w obszarze administracyjno gospodarczym
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe
- minimum 2-letni udokumentowany staż pracy w obszarze administracyjno-gospodarczym bądź wykonywanie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej w tym obszarze
- minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu majątkiem firmy (nieruchomości etc.)
- minimum roczne doświadczenie we współpracy z dostawcami zewnętrznymi np. firmami ubezpieczeniowymi, sprzątającymi,
- zarządcami nieruchomości- znajomość zasad gospodarki: nieruchomościami, magazynowej oraz transportowej
- praktyczna znajomość MS Office
- nastawienie na realizację założonych celów i elastyczność w działaniu
- komunikatywność i umiejętność pracy - gotowość do doskonalenia zawodowego
- dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy,
- postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Mile widziane:
-wykształcenie wyższe w obszarze: Zarządzanie, Administracja, Ekonomia
-doświadczenie w zarządzaniu budynkami doświadczenie w zarządzaniu flotą co najmniej 10 samochodów służbowych
-doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
-znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
-odporność na stres.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres mail. W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem 69*******17
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?
