Asystent ds. Administracji Finansowej
Lokalizacja
Opole
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Dla naszego oddzialu w Holandii poszukujemy: Asystenta ds Administracji Finansowej.
Obowiazki:
Jako specjalista ds. administracji finansowej w Flexspecialiten, twoje obowiązki obejmują obsługę wszystkich faktur przychodzących od podmiotów zewnętrznych oraz właściwe procesy zatwierdzania w Basecone. Nasza praca odbywa się w międzynarodowym środowisku, a efektywne zarządzanie tym procesem wymaga niezależnej i przedsiębiorczej postawy naszych pracowników. Możesz nam pomóc poprzez:
• Jesteś odpowiedzialny za prowadzenie administracji należności, takie jak sprawdzanie nieuregulowanych faktur i konieczność informowania kolegów z działu Zarządzania Kontem;
• Przeprowadzasz kontrolę różnych kont księgowych;
• Przetwarzasz mutacje bankowe oraz dokonujesz różnych płatności;
• Dokonujesz zgłoszeń do urzędu skarbowego;
• Zapewniacie wsparcie w procesie wypłaty wynagrodzeń naszym pracownikom tymczasowym; • Współpracujesz z zewnętrznymi księgowymi i pomagasz w przygotowaniu sprawozdania finansowego;
• Odpowiadasz za fakturowanie wynajmu obiektów usługowych.
Gdzie będziesz pracować?
Z siedziby głównej w Oss, we współpracy z naszymi oddziałami w Polsce i Rumunii, zapewniamy, że nasze zmotywowane zespoły pracowników tymczasowych codziennie angażują się w obsługę klientów. W Flexspecialisten, działamy z 65 współpracownikami, głównie w sektorach spożywczym i logistycznym, wykraczając poza tradycyjne agencje zatrudnienia. To właśnie nasze podejście uczyniło nas wiodącym graczem na rynku pracy przez ponad 25 lat. Świadczenie usług dla elastycznych pracowników i migrantów zarobkowych wymaga nie tylko zaangażowania w ludzi, ale także inwestycji w rozwój osobisty oraz tworzenia bezpiecznego i przyjaznego środowiska.
Jako asystent ds. administracji finansowej będziesz pracować w naszej siedzibie głównej w Oss, dołączając do zespołu, w którym będziesz współpracować z dwoma kolegami z działu administracji. Bezpośrednim przełożonym będzie kierownik ds. finansowych
Co oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie i dobre warunki pracy
- 26 dni urlopu z możliwością uzyskania dodatkowych dni;
- Zwrot kosztów podróży i program emerytalny;
- Osobisty budżet szkoleniowy;
- Możliwość uczestniczenia w firmowych zajęciach fitness
- Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku pracy;
- Piątkowe popołudniowe drinki i kameralne spotkania pracowników dwa razy w roku.
Czego wymagamy?
- Ukończone studia wyższe, najlepiej w dziedzinie administracji (finansowej);
- Masz doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z administracją finansową;
- Jesteś precyzyjny, dokładny, proaktywny i pracujesz w zorganizowany sposób;
- Masz wgląd w dane liczbowe;
- jesteś zaangażowany, uczciwy i zorientowany na rozwiązania.
-bardzo dobra znajomosc jezyka angielskiego
OFERUJEMY rowniez:
- TRANSPORT DO HOLANDII GRATIS!
- GWARANCJA GODZIN
- STAWKA GODZINOWA – 14,45 euro brutto/godzine
- DODATEK DO WYNAGRODZENIA ZORGTOESLAG 123,00 euro/miesięcznie
Dodatkowo oferujemy:
Komfortowe zakwaterowanie w pokoju 1-osobowym
Ubezpieczenie
Holenderską umowę o pracę
Opiekę polskojęzyczną koordynatorów w Holandii
Pomoc przy założeniu BSN-numeru SOFI
Prawidłowe i terminowe wypłaty wynagrodzenia (tygodniówki)
Asystowanie podczas wizyty u lekarza pierwszego kontaktu
Lokalizacja
Opole,
Opolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?