Lokalizacja
Biała Podlaska
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Biała Podlaska
Opis
Cześć, jesteśmy Aplitt! Parę faktów o nas:
Jesteśmy dostawca usług IT dla biznesu - nasza firma to obecnie 420 pracowników
Główną siedzibę mamy w Gdańsku, oddział Call Center znajduje się w Białej Podlaskiej
Za nami już trzy dekady wspierania biznesów – z pełnym zaangażowaniem i ludzkim podejściem!
Tworzymy i utrzymujemy kompleksowe systemy informatyczne oraz dostarczamy rozwiązania zwiększające efektywność i automatyzację dużych i średnich przedsiębiorstw (m.in poprzez monitoring infrastruktury IT, transformację cyfrową, programowanie, bezpieczeństwo informacji, call center, serwis IT)
Do naszego Zespołu Infolinii Medycznej poszukujemy Asystenta Centrum Umawiania Wizyt. Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze godzin, w systemie zmianowym (8-godzinne zmiany) według grafiku ustalanego przez przełożonego (przeważnie grafik naprzemienny: tydzień na rano, tydzień na popołudnie, maksymalnie 2 weekendy/dni świąteczne pracujące w miesiącu).
Usługa jest wykonywana:
W dni powszednie w godzinach: 7-21
Weekendy: 8-16
Święta: 11-17
Wigilia, Sylwester, 26 grudnia oraz Poniedziałek Wielkanocny – 8-14
Kogo szukamy?
Posiadasz wykształcenie min. średnie
Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta
Jesteś komunikatywny, masz miły ton głosu, dobrą dykcję, zaangażowanie, podzielność uwagi, otwartość
Posiadasz podstawową znajomość pakietu Office, obsługę komputera na poziomie dobrym
Posiadasz umiejętność pracy w zespole, szybkie przyswajanie wiedzy, chęć podnoszenia kwalifikacji, umiejętność pracy pod presją czasu
Jesteś zainteresowana/y umową o pracę
Jesteś dyspozycyjny w godzinach wykonywania usługi
Jakie zadania czekają na Ciebie? W trakcie pracy będziesz zajmować się:
Dbaniem o najwyższą jakość i efektywność obsługi klientów infolinii medycznej drogą telefoniczną i elektroniczną, utrzymując wysoki standard obsługi
Kontaktem z placówkami medycznymi i Klientami m.in. w celu umówienia wizyt medycznych
Stosowaniem aktualnych instrukcji i wytycznych niezbędnych do właściwego świadczenia usług
Obsługą Klientów Zleceniodawców różnymi kanałami komunikacji m.in. Chat, Mail
Stosowaniem obowiązujących procedur i instrukcji
Obsługą systemów teleinformatycznych
Używaniem aplikacji komputerowych zgodnie z przepisami prawa i standardami obowiązującymi w firmie
Podnoszeniem swych umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz organizowaniem pracy własnej
Zastępowaniem pracowników jednostki organizacyjnej podczas ich nieobecności
Współpracą z pracownikami innych jednostek organizacyjnych w ramach powierzonych zadań
Co chcemy Ci zaproponować?
Stabilność. To dla nas ważne - średni czas pracy w Aplitt to 8 lat i jesteśmy z tego dumni!
Prywatna opieka medyczna Luxmed
karta Multisport
eTutor, czyli platforma do nauki języków
Mamy również pakiet socjalny dla pracowników. W praktyce to dofinansowania do Twojego urlopu, biletów na koncerty, kina, teatru...
Nie mamy klimatu korporacji - wszyscy mówimy do siebie po imieniu
Nowych członków #teamaplitt witamy onboardingiem i szkoleniami, które mają wprowadzić Cię w świat naszej organizacji i usług
Jeżeli cechuje Cię #otwartość i wiesz, że to klucz do rozwoju, z szacunkiem podchodzisz do różnorodności i potrafisz z niej korzystać, a dodatkowo lubisz #współpracować w zaangażowany sposób, z #odwagą dzielisz się swoimi pomysłami i cechuję Cię #efektywność działań - to znak, że pasujemy do siebie! :)
Brzmi dobrze? Czekamy na Twoje CV!
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
