Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Opis
Dla międzynarodowego Klienta z branży technologii finansowych i detalicznych poszukujemy pracownika na stanowisko Asystent ds. obsługi klienta wewnętrznego z językiem angielskim
Praca dla osób z niepełnosprawnością w formule pracy zdalnej.
Zakres obowiązków:
administracja i koordynacja eksploatacji floty pojazdów silnikowych,
zarządzanie dokumentacją pojazdów (ubezpieczenia i raporty, zgodność z przepisami i regulacjami rządowymi),
tworzenie i utrzymywanie bazy danych floty,
współpraca z wybranymi leasingodawcami (pojazdami) (zamówienia, relokacje, zwroty),
sprawdzanie i zatwierdzanie poprawności faktur.
Wymagania stanowiska
aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,
biegła znajomośc języka angielskiego- warunek konieczny,
znajomość SAP będzie dodatkowym atutem,
bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
samodzielność i umiejętność wyznaczania priorytetów,
wysoka kultura osobista oraz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
proaktywna postawa w wykonywaniu codziennych obowiązków,
dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz w formie pracy zdalnej,
znajomość innego języka obcego niż angielski będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
niezbędny sprzęt do pracy laptop / telefon,
benefity pracownicze: prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, Multisport,
pracę w systemie pracy zdalnej,
oferta dotyczy pracy stałej,
wynagrodzenie negocjowane indywidualnie.
Osoby zainteresowane ofertą pracy bardzo prosimy o przesłanie swojego CV poprzez formularz aplikacyjny.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
