Asystent / Asystentka ds. Reklamacji i Serwisu
Lokalizacja
Pruszków
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Pruszków
Opis
MAAN Sp. z o.o. to stabilna firma i lider w produkcji okapów kuchennych. Ponad 35-letnie doświadczenie zdobyte przy współpracy z wymagającymi Klientami, wysoka jakość produktów oraz nowoczesne technologie owocują ciągłym doskonaleniem naszej firmy. W związku z dynamicznym rozwojem szukamy osób na stanowisko:
Asystent / Asystentka ds. Reklamacji i Serwisu
Miejsce pracy: siedziba główna: ul. 3-go Maja 8, 05-800 Pruszków
Region: mazowieckie
Opis stanowiska:
Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu serwisowego i zajmie się kompleksową obsługą reklamacji gwarancyjnych, przedsprzedażnych i pogwarancyjnych. Twoim głównym zadaniem będzie analiza zgłoszeń w panelu internetowym, podejmowanie decyzji o sposobie ich realizacji oraz koordynacja działań serwisowych.
Zakres obowiązków:
Obsługa panelu internetowego, w którym rejestrowane są zgłoszenia reklamacyjne.
Analiza zgłoszeń i podejmowanie decyzji dotyczących sposobu ich realizacji (wysyłka części zamiennej, wymiana produktu, kontakt z klientem w celu uzupełnienia danych).
Wystawianie odpowiednich dokumentów w systemie ERP XL (np. RW przy wysyłce części).
Ustalanie statusów zgłoszeń w panelu reklamacyjnym.
Przekazywanie zgłoszeń wymagających wizyty serwisu do zewnętrznej firmy serwisowej.
Zapewnianie zewnętrznemu serwisowi dostępu do odpowiednich części zamiennych.
Tworzenie cotygodniowych raportów w Excelu dotyczących realizacji zgłoszeń.
Dbanie o poprawność danych w bazie serwisowej oraz zgłaszanie błędów do działu konstrukcyjnego.
(Docelowo) współtworzenie i aktualizowanie dokumentacji serwisowej produktów, wspierając dział techniczny.
Oczekiwania:
Wykształcenie średnie techniczne
Dobra znajomość programów pakietu MS Office, w szczególności Excel.
Mile widziana znajomość programu ERP XL / CDN XL.
Umiejętność pracy w zespole oraz dobre zdolności komunikacyjne.
Sumienność, samodzielność i dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).
Szkolenia z zakresu obsługi oprogramowania i procesów serwisowych.
Kartę Benefit System.
Program rabatowy dla pracowników.
Niezbędne narzędzia pracy.
Bezpłatny parking dla pracowników.
Realne możliwości rozwoju zawodowego – m.in. przejście w kierunku tworzenia i rozwijania dokumentacji serwisowej.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?