Asystent / Asystentka Biura Zarządu
Wynagrodzenie
30,50 - 40 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Wrocław, Stare Miasto
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Wrocław, Stare Miasto
Opis
O nas
Nasza firma działa w branży nieruchomości i zajmuje się kompleksową rewitalizacją kamienic. Nie jesteśmy jednak typowym deweloperem. Wizja założycieli konceptu wykracza daleko poza obrót nieruchomościami. Nasza działalność polega na pozyskiwaniu odpowiednich obiektów, efektywnym przeprojektowaniu ich, przeprowadzeniu prac remontowo-renowacyjnych i oddaniu nieruchomości na nowo w użytkowanie.
Jesteśmy podmiotem o polsko-szwajcarskim rodowodzie, charakteryzującym się umiłowaniem do zabytków architektury, sztuki, rękodzieła, rzemiosła.
Twój zakres obowiązków
Bieżąca obsługa biura Spółki,
Przygotowywanie prezentacji, redagowanie pism oraz innych dokumentów na potrzeby Zarządu,
Archiwizacja i nadzorowanie obiegu dokumentów,
Obsługa połączeń telefonicznych oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
Przyjmowanie gości, obsługa spotkań,
Wsparcie operacyjne Kierownika Biura, Członków Zarządu, Wspólników Spółki oraz współpracowników
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: Administracja, Zarządzanie),
Biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
Doskonała organizacja czasu pracy,
Umiejętność pracy pod presją czasu, zdobywania informacji z różnych obszarów, wielozadaniowość i samodzielność,
Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
To oferujemy
Biuro w centrum Wrocławia,
Dużą samodzielność i decyzyjność w działaniu,
Możliwość rozwoju zawodowego,
Pracę w zespole ceniącym różnorodność i ciekawe rozwiązania,
Umowę zlecenie lub kontrakt
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?