- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Mazowieckie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Warszawa
- Specjalista ds. obsługi klienta - Ursynów
Asystenka / Asystent sprzedaży w sklepie rolkarskim i narciarskim
Wynagrodzenie
4 900 - 5 400 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Ursynów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jeśli…
Jesteś osobą, która lubi kontakt i rozmowy z innymi ludźmi
Sport to Twoje hobby albo nawet coś więcej… (pasja do jazdy na rolkach lub nartach będzie dodatkowym atutem)
Jesteś osobą przyjazną i kulturalną
Lubisz pracę, w której w ciągu dnia jest wiele, ale za to małych zadań do wykonania
Gdy tempo pracy wzrasta również czujesz się komfortowo.
jesteś osobą, która z łatwością dba o porządek w dokumentach i systemach.
jesteś dokładny/a i skrupulatny/a
przyjmujesz informację zwrotną ze spokojem i pokorą.
jeśli wolisz pracować intensywniej zimą, żeby mieć długie wakacje latem
...to być może jesteś osobą, której szukamy!
Szukamy bowiem osoby przyjaznej, kontaktowej, która ceni pracę w bezpośrednim kontakcie z innymi ludźmi na stanowisko Asystentka/ Asystent sprzedaży.
O nas:
Ski Fanatic/Freeksate to grupa pasjonatów sportów zimowych /narciarstwo/ i letnich /rolkarstwo/. Specjalizujemy się w bootfittingu czyli doborze i dopasowaniu rolek i butów narciarskich. W ofercie mamy wyłącznie wysokiej jakości produkty, bo tylko wtedy możemy zapewnić usługę na najwyższym poziomie.
Ważne dla nas są takie wartości jak:
Mówienie prawdy - to dla nas ważne i zwyczajnie ułatwia życie,
Bycie uczciwym - troszczymy się o dobro klientów i współpracowników,
Koncentrowanie się na kliencie - uważnie słuchamy, by zrozumieć potrzeby,
Autentyczność - możesz być sobą, nie musisz być gwiazdorem aby robić wyjątkowe rzeczy,
W pracy - rzetelna praca, po pracy - należny odpoczynek,
Nie robienie show tylko dostarczanie korzyści klientom
Słuchanie innych i przyjmowanie konstruktywnej krytyki
Popełnianie błędów i uczenie się na nich bez poczucia winy.
Obowiązki na stanowisku:
Sprzedaż drobnych akcesoriów (kaski, ochraniacze, skarpety itp.) (10% czasu pracy)
Pomoc przy sprzedaży - Bootfitterzy zajmują się doborem głównych produktów dla klienta (buty narciarskie, rolki, wkładki i inne akcesoria) a Ty miałabyś/miałbyś pomóc w zapakowaniu produktów wybranych przez klienta, przyjąć klienta umówionego, przygotować i wskazać miejsce doboru butów, podać klientowi formularz do wypełnienia. (5% czasu pracy)
Obsługa kasy, wystawianie paragonów, faktur i innych dokumentów handlowo-magazynowych, wprowadzanie aktualnych cen do systemu (np. w przypadku wyprzedaży) (10% czasu pracy)
Dbanie o ekspozycję produktów wystawionych w sklepie i umieszczanie cen na metkach) (5% czasu pracy)
Obsługa zwrotów produktów, reklamacji, zamówień indywidualnych klientów, pilnowanie okresowych przeglądów urządzeń (5% czasu pracy)
Mailowa i telefoniczna obsługa klienta (10% czasu pracy)
Wstawianie na stronę internetową i do sklepu internetowego opisów, grafik, zdjęć, filmów, tekstów (bez przygotowania treści - tylko zamieszczanie na stronie sprawdzanie poprawności przesłanych stanów magazynowych do sklepu internetowego. Wprowadzanie zmian zgodnie z wytycznymi w panelu sklepu internetowego i strony internetowej (10% czasu pracy)
Realizacja zamówień internetowych - przygotowanie produktów, zapakowanie i nadanie przesyłki. (15% czasu pracy)
Wprowadzanie faktur i nowych produktów do systemu magazynowo sprzedażowego, + przyklejanie cen na produkty (15% czasu pracy)
Sprawdzanie i korygowanie stanów magazynowych (wykonywanie remanentu produktów) 5% czasu pracy
Przedstawianie braków w zatowarowaniu i wyposażeniu sklepu. Przygotowanie dokumentów księgowych na koniec miesiąca, chodzi tylko o przygotowanie ich do zaniesienia do księgowości (5% czasu pracy)
Robienie zdjęć do postów na social media i umieszczanie gotowych postów (bez przygotowania treści- tylko zamieszczanie na fanpage) (5% czasu pracy)
Wymagania wobec kandydata:
Gotowość do intensywniejszej pracy w sezonie zimowym (latem znacznie więcej dni wolnych - odbiór godzin wypracowanych ponad etat w sezonie zimowym).
Wysoka kultura osobista
Dobra organizacja pracy i dokładność
Oferujemy:
Po okresie próbnym: umowę o pracę na czas nieokreślony
3-miesięczny okres próbny na umowę zlecenie
Stałe wynagrodzenie:
– w okresie próbnym 4500 zł brutto
– na umowę o pracę 4900 -5400 zł brutto w zależności od dostępności w okresie zimowym
Pracę 5 dni w tygodniu: od poniedziałku do soboty w godzinach 12:00-20:00, w soboty 10:00-18:00. Jest możliwość dostosowania grafiku pracy do grafiku studenta studiów zaocznych.
Stabilne zatrudnienie, dobrą atmosferę pracy
Szkolenie i wdrożenie w nowe obowiązki
Atrakcyjne zniżki na asortyment sklepu
Dobry dojazd komunikacją miejską (sklep znajduje się na Ursynowie, 400 m od stacji Imielin)
Chcesz dołączyć do naszego zespołu?
Wyślij nam swoje CV (wraz z zamieszczoną poniżej klauzulą poufności) oraz odpowiedzi na pytania:
Dlaczego ta praca wydaje Ci się interesująca? Jak myślisz, które Twoje cechy sprawiają, że będziesz dobrą/dobrym asystenką/ asystentem sprzedaży?
Klauzula dt. przetwarzania danych osobowych: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sport Fanatic Mikam Michał Małecki w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
NIEKOMPLETNE APLIKACJE NIE BĘDĄ BRANE POD UWAGĘ W PROCESIE REKRUTACJI.
Lokalizacja
Warszawa, Ursynów
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?