Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Mazowieckie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Warszawa
  7. Specjalista ds. obsługi klienta - Ursynów
Dodane 29 kwietnia 2024

Asystenka / Asystent sprzedaży w sklepie rolkarskim i narciarskim

Wynagrodzenie

4 900 - 5 400 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Warszawa, Ursynów

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie

Doświadczenie nie jest wymagane

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Jeśli…

  • Jesteś osobą, która lubi kontakt i rozmowy z innymi ludźmi

  • Sport to Twoje hobby albo nawet coś więcej… (pasja do jazdy na rolkach lub nartach będzie dodatkowym atutem)

  • Jesteś osobą przyjazną i kulturalną

  • Lubisz pracę, w której w ciągu dnia jest wiele, ale za to małych zadań do wykonania

  • Gdy tempo pracy wzrasta również czujesz się komfortowo.

  • jesteś osobą, która z łatwością dba o porządek w dokumentach i systemach.

  • jesteś dokładny/a i skrupulatny/a

  • przyjmujesz informację zwrotną ze spokojem i pokorą.

  • jeśli wolisz pracować intensywniej zimą, żeby mieć długie wakacje latem

...to być może jesteś osobą, której szukamy!

Szukamy bowiem osoby przyjaznej, kontaktowej, która ceni pracę w bezpośrednim kontakcie z innymi ludźmi na stanowisko Asystentka/ Asystent sprzedaży. 

O nas:

Ski Fanatic/Freeksate to grupa pasjonatów sportów zimowych /narciarstwo/ i letnich /rolkarstwo/. Specjalizujemy się w bootfittingu czyli doborze i dopasowaniu rolek i butów narciarskich. W ofercie mamy wyłącznie wysokiej jakości produkty, bo tylko wtedy możemy zapewnić usługę na najwyższym poziomie.

Ważne dla nas są takie wartości jak:

  • Mówienie prawdy - to dla nas ważne i zwyczajnie ułatwia życie, 

  • Bycie uczciwym - troszczymy się o dobro klientów i współpracowników, 

  • Koncentrowanie się na kliencie - uważnie słuchamy, by zrozumieć potrzeby,

  • Autentyczność -  możesz być sobą, nie musisz być gwiazdorem aby robić wyjątkowe rzeczy,

  • W pracy - rzetelna praca, po pracy - należny odpoczynek,

  • Nie robienie show tylko dostarczanie korzyści klientom

  • Słuchanie innych i przyjmowanie konstruktywnej krytyki

  • Popełnianie błędów i uczenie się na nich bez poczucia winy. 

Obowiązki na stanowisku:

  • Sprzedaż drobnych akcesoriów (kaski, ochraniacze, skarpety itp.) (10% czasu pracy)

  • Pomoc przy sprzedaży - Bootfitterzy zajmują się doborem głównych produktów dla klienta (buty narciarskie, rolki, wkładki i inne akcesoria) a Ty miałabyś/miałbyś pomóc w zapakowaniu produktów wybranych przez klienta, przyjąć klienta umówionego, przygotować i wskazać miejsce doboru butów, podać klientowi formularz do wypełnienia. (5% czasu pracy)

  • Obsługa kasy, wystawianie paragonów, faktur i innych dokumentów handlowo-magazynowych, wprowadzanie aktualnych cen do systemu (np. w przypadku wyprzedaży) (10% czasu pracy)

  • Dbanie o ekspozycję produktów wystawionych w sklepie i umieszczanie cen na metkach) (5% czasu pracy)

  • Obsługa zwrotów produktów, reklamacji, zamówień indywidualnych klientów, pilnowanie okresowych przeglądów urządzeń (5% czasu pracy)

  • Mailowa i telefoniczna obsługa klienta (10% czasu pracy)

  • Wstawianie na stronę internetową i do sklepu internetowego opisów, grafik, zdjęć, filmów, tekstów (bez przygotowania treści - tylko zamieszczanie na stronie sprawdzanie poprawności przesłanych stanów magazynowych do sklepu internetowego. Wprowadzanie zmian zgodnie z wytycznymi w panelu sklepu internetowego i strony internetowej  (10% czasu pracy)

  • Realizacja zamówień internetowych - przygotowanie produktów, zapakowanie i nadanie przesyłki. (15% czasu pracy)

  • Wprowadzanie faktur i nowych produktów do systemu magazynowo sprzedażowego, + przyklejanie cen na produkty (15% czasu pracy) 

  • Sprawdzanie i korygowanie stanów magazynowych (wykonywanie remanentu produktów) 5% czasu pracy

  • Przedstawianie braków w zatowarowaniu i wyposażeniu sklepu. Przygotowanie dokumentów księgowych na koniec miesiąca, chodzi tylko o przygotowanie ich do zaniesienia do księgowości (5% czasu pracy)

  • Robienie zdjęć do postów na social media i umieszczanie gotowych postów (bez przygotowania treści- tylko zamieszczanie na fanpage) (5% czasu pracy)

Wymagania wobec kandydata:

  • Gotowość do intensywniejszej pracy w sezonie zimowym (latem znacznie więcej dni wolnych - odbiór godzin wypracowanych ponad etat w sezonie zimowym).

  • Wysoka kultura osobista

  • Dobra organizacja pracy i dokładność

Oferujemy:

  • Po okresie próbnym: umowę o pracę na czas nieokreślony

  • 3-miesięczny okres próbny na umowę zlecenie

  • Stałe wynagrodzenie:

– w okresie próbnym 4500 zł brutto

– na umowę o pracę 4900 -5400 zł brutto w zależności od dostępności w okresie zimowym

  • Pracę 5 dni w tygodniu: od poniedziałku do soboty w godzinach 12:00-20:00, w soboty 10:00-18:00. Jest możliwość dostosowania grafiku pracy do grafiku studenta studiów zaocznych.

  • Stabilne zatrudnienie, dobrą atmosferę pracy

  • Szkolenie i wdrożenie w nowe obowiązki

  • Atrakcyjne zniżki na asortyment sklepu

  • Dobry dojazd komunikacją miejską (sklep znajduje się na Ursynowie, 400 m od stacji Imielin)

Chcesz dołączyć do naszego zespołu?

Wyślij nam swoje CV (wraz z zamieszczoną poniżej klauzulą poufności) oraz odpowiedzi na pytania:

Dlaczego ta praca wydaje Ci się interesująca? Jak myślisz, które Twoje cechy sprawiają, że będziesz dobrą/dobrym asystenką/ asystentem sprzedaży?

Klauzula dt. przetwarzania danych osobowych: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sport Fanatic Mikam Michał Małecki w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”

NIEKOMPLETNE APLIKACJE NIE BĘDĄ BRANE POD UWAGĘ W PROCESIE REKRUTACJI.

Aplikuj

Lokalizacja

Warszawa, Ursynów

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Ursynów
ID: 843144887

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon