- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Mazowieckie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Konstancin-Jeziorna
Lokalizacja
Konstancin-Jeziorna
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej (nr certyfikatu 8102). Obecnie dla jednego ze swoich Klientów poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Ambasador Jakości w PGE Obrót S.A
Praca realizowana będzie na rzecz i pod kierownictwem PGE Obrót S.A.
Opis stanowiska:
Powitanie klienta, kierowanie ruchem klientów,
Weryfikacja kompletności dokumentów,
Udzielanie informacji klientom,
Kierowanie do stanowisk,
Wspomaganie w obsłudze kolejkomatu.
Wymagania:
komunikatywność, życzliwość, łatwość nawiązywania kontaktów,
odpowiedzialność, samodzielność w działaniu,
dobrą dykcja, poprawne posługiwanie się językiem polskim,
wykształcenie co najmniej średnie,
znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
umowę o pracę tymczasową w pełnym wymiarze godzin na okres maksymalnie 18 miesięcy,
stawkę godzinową 28,00 zł brutto,
system premii i nagród zgodny z polityką PGE,
dostęp do pakietu sportowego Multisport.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Klikając w przycisk "Aplikuj" lub "Wyślij" wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie przez OUTWORKING SA danych osobowych zawartych w Pani/Pana zgłoszeniu rekrutacyjnym do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko, na które Pani/Pan niniejszym aplikuje.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Konstancin-Jeziorna,
Mazowieckie