- Strona główna
- Praca
- Sprzedaż
- Przedstawiciel handlowy
- Przedstawiciel handlowy - Małopolskie
- Przedstawiciel handlowy - Tarnów
Wynagrodzenie
5 500 - 7 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Tarnów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jeśli:
Dobrze znasz smak zwycięstwa i porażki sprzedażowej ponieważ masz przynajmniej 2 letnie doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej
Masz dość pracy na prowizji i nie czujesz potrzeby aby musieć co miesiąc udowadniać, że dajesz z siebie wszystko aby zarobić na swoją pensję
Jesteś elastyczny w zakresie godzin pracy i być może potrzebujesz przerwy w ciągu dnia na prywatne sprawy
Wiesz, że najlepsze wyniki w sprzedaży osiąga się przez systematyczną pracę, a nie przez przypadkowe szczęście
Jeśli w coś się angażujesz to robisz to całym sobą, a w przypadku pracy z klientem działasz tak jakbyś robił to we własnej sprawie
Lubisz poznawać ludzi takich jakimi są naprawdę i nie boisz się rozmawiać o ich życiowych decyzjach
Masz silną wolę do osiągania założonych celów pomimo pojawiających się przeszkód
Wolisz nie sprzedać niż obiecać klientowi spełnienie jego nierealnych oczekiwań
Uważasz, że Twój szef powinien być wyrozumiałym sparingpartnerem zamiast odklejonym od rzeczywistości “targeciarzem”
…to pewnie jesteś osobą, której szukamy.
Szukamy bowiem ambitnych i odpowiedzialnych osób na stanowisko Agent nieruchomości, ds. pozyskiwania klientów, którzy rozumieją, że sprzedaż to ułatwianie życia innym przez dostarczanie im wartościowych produktów, a nie naciąganie klientów “na kasę” tanimi sztuczkami.
Kilka słów o nas!
Praca typowego agenta nieruchomości wiąże się z wieloma czynnościami takimi jak: nawiązywanie współpracy, wycena nieruchomości, prezentacje nieruchomości, negocjacje lub załatwianie spraw formalnych.
My uważamy, że trudno jest być ekspertem w tak szerokim zakresie, dlatego rozdzieliliśmy te zadania pomiędzy różnych członków naszego zespołu.
Dzięki temu jesteśmy ekspertem zarówno jako zespół oraz jako poszczególni eksperci w swojej dziedzinie. W konsekwencji każdy robi to co lubi i z uśmiechem przychodzi do pracy. Mówiąc bardziej obrazowo: bliżej nam do zgranej sztafety niż do biegacza przez płotki.
Okazuje się, że to co robimy przynosi satysfakcję zarówno nam ale również świetne rezultaty dla naszych klientów, bo skuteczność jaką osiągamy wynosi blisko 90%.
Freedom Nieruchomości to marka posiadającą ponad 60 oddziałów w całej Polsce, która z dużym rozmachem zdobywa coraz większe zaufanie wśród klientów dzięki czemu podnosi poprzeczkę konkurencji i wyznacza kierunek dla całej branży.
Czym będziesz się zajmował?
Umawianie odpowiedniej ilości spotkań sprzedażowych z klientami gotowymi na sprzedaż nieruchomości. Dostaniesz gotową listę takich kontaktów od asystentki.
Przygotowanie do spotkań z klientami: dokonanie wstępnej wyceny i przygotowanie podobnych ofert, przeanalizowanie dotychczasowych relacji z klientem, przemyślenie właściwych pytań do klienta.
Prowadzenie spotkań sprzedażowych z klientami w nieruchomości u klienta lub w naszym biurze. Podczas tych spotkań będziesz zawierał umowy pośrednictwa.
Zapisywanie wszystkich uzgodnień z klientem w CRM i przekazywanie zespołowi zawartych umów do realizacji.
Pełnienie dyżuru w biurze oraz przy telefonie stacjonarnym zgłaszających się do nas bezpośrednio klientów z prośbą o pomoc w ich sprawie sprzedaży lub poszukiwania nieruchomości.
Pogłębianie swojej wiedzy i umiejętności podczas szkoleń i wspólnych ćwiczeń, a także dzięki naszemu systemowi wyciągania własnych wniosków
Twoją najważniejszą rolą będą rozmowy z klientami na temat ich planów i marzeń związanych z nieruchomościami. Będziesz odpowiedzialny za to aby pokazać klientowi jak nasza metoda działa i co takiego robimy, że znajdujemy najlepszych kupujących lub idealną nieruchomość do zakupu.
To Ty będziesz pierwszą wizytówką Freedom Nieruchomości w bezpośrednim kontakcie z klientami. To Ty będziesz dawał nadzieję na realizację ich marzeń i pokazywał sposób jak te plany zmieniamy w konkretne kroki prowadzące do najlepszych transakcji.
Wymagania
Zgłoś się do nas jeśli odpowiedziałeś “tak” na wszystkie punkty z początku ogłoszenia oraz spełniasz poniższe warunki:
masz minimum 2 letnie doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej (najlepiej z klientem B2C)
posiadasz wysoki poziom kultury osobistej i dbasz o swój bardzo dobry wygląd
z dużą łatwością przychodzi Ci porozumiewanie się z ludźmi zarówno w mowie jak i w piśmie
posiadasz prawo jazdy kat. B
biegle obsługujesz komputer i sprawnie poruszasz się po Internecie (maile, wyszukiwarka Google, pakiet office, portale ogłoszeniowe, facebook)
potrafisz skupić się w różnych warunkach pracy (np. praca zdalna lub u klienta)
możesz dopasować się do czasu dostępności naszych klientów w ramach uzgodnionego czasu pracy
nie wymagamy doświadczenia w branży nieruchomości, bo tego wszystkiego nauczymy Cię podczas pierwszych miesięcy pracy
Zaznacz w swoim zgłoszeniu jeśli spełniasz dodatkowe (choć niekonieczne) warunki:
posiadasz własny samochód (jedynie na okres próbny)
posiadasz status studenta
posługujesz się językiem angielskim (ewentualnie niemieckim, rosyjskim lub ukraińskim) w sposób komunikatywny
posiadasz wykształcenie kierunkowe, np. gospodarka nieruchomościami, gospodarka przestrzenna, marketing, zarządzanie, handel, geodezja, architektura, prawo itp.
Oferujemy:
stała pensja 5.500 - 7.500 zł brutto na umowie o pracę (w innych formach zatrudnienia analogiczna stawka jak przy umowie o pracę “na rękę”, powiększona o podatek i składki ZUS);
umowę o pracę lub inną formę zatrudnienia na B2B, zlecenie lub inne - szczegóły otrzymasz po przesłaniu aplikacji
pracę na pełny etat lub jego część; godziny pracy do uzgodnienia
niezbędne narzędzia pracy: szybki smartfon, MacBook Air M1, samochód służbowy (po okresie próbnym), dostęp do potrzebnego oprogramowania
pracę w zmiennym środowisku (zarówno zdalnie, u klienta oraz w biurze); dostosujemy miejsce pracy do Twoich potrzeb
budżet wizerunkowy na ubranie pracownicze
pracę, z której będziesz naprawdę dumny, z klientami, którzy będą Cię bardzo dobrze wspominali i polecali
solidne szkolenia sprzedażowe i produktowe zarówno na początku współpracy oraz regularnie po okresie wdrożenia
Wsparcie doświadczonego managera, który docenia osiągnięcia i z zaangażowaniem pomaga w rozwoju
zgrany, rozumiejący się nawzajem, dobrze współpracujący zespół, wolny od konfliktów i rywalizacji
Jak aplikować?
Jeśli już wiesz, że to właśnie Ciebie powinniśmy zatrudnić wyślij do nas swoje CV przez formularz OLX (pamiętaj o dołączeniu klauzuli RODO z samego końca ogłoszenia).
Dodatkowe zadanie dla odważnych!
Bardzo lubimy ambitnych kandydatów dlatego jeśli lubisz wyzwania to do CV możesz dołączyć, krótki filmik (max. 10 minut) podczas, którego odpowiesz na poniższe pytania:
W jakiej roli czujesz się spełniony? Odpowiedz na przykładzie z życia
Jakiej najtrudniejszej sytuacji doświadczyłeś z klientem i jak sobie z nią poradziłeś?
Dlaczego uważasz, że nasza oferta pracy jest dla Ciebie?
Co sprawia, że chcesz zmienić/znaleźć nową pracę?
Życzymy powodzenia!
* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE )
Lokalizacja
Tarnów,
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?