- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Małopolskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Kraków
- Specjalista ds. obsługi klienta - Podgórze
Lokalizacja
Kraków, Podgórze
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jeśli jesteś otwarty/a na kontakty z ludźmi, potrafisz szybko przyswajać informacje i efektywnie je przekazywać, a ponadto zależy Ci na pracy z językiem niemieckim i szlifowaniu go – dołącz do Nas!
Dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem! Dajemy wiele możliwości rozwoju i awansu!
W ramach współpracy z nami oferujemy:
Dwuskładnikowe wynagrodzenie: gwarantowana podstawa + system premiowy,
Profesjonalne, płatne szkolenie wdrażające, dzięki któremu zdobędziesz kluczową wiedzę teoretyczną i praktyczną,
Wsparcie merytoryczne na każdym etapie współpracy,
Indywidualnie dopasowany grafik,
Dofinansowanie do karty Multisport oraz inne benefity pozapłacowe,
Interesującą pracę w nowoczesnym biurze w Gdańsku, w budynku Wave.
Do Twoich zadań należeć będzie:
Obsługa: chatów, maili i połączeń przychodzących, aplikacji,
Udzielanie informacji Pasażerom odnośnie m.in. zmiany terminu lotu, bagaży, odpraw,
Rejestrowanie zgłoszeń i reklamacji,
Aktualizowanie danych Pasażerów.
Wystarczy, że:
Znasz język angielski na poziomie B2,
Komunikujesz się również w języku polskim,
Obsługa komputera nie stanowi dla Ciebie wyzwania,
Angażujesz się w powierzone zadania,
Twoja dyspozycyjność to minimum 140 godz. miesięcznie.
Podziel się z Nami swoim zaangażowaniem, a my damy Ci pole do osiągania sukcesów!
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/
Lokalizacja
Kraków, Podgórze
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?