Administrator Nieruchomości w Spółdzielni Mieszkaniowej w Sulechowie
Lokalizacja
Sulechów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Sulechów
Opis
OFERTA PRACY NA STANOWISKO: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Sulechowie ul. Kamienna 12 poszukuje pracownika na stanowisko Administrator Nieruchomości.
Wymagania:
wykształcenie średnie techniczne lub administracyjne,
bardzo dobra obsługa komputera, znajomość pakietów MS Office,
oświadczenie o niekaralności,
oświadczenie o nieprowadzeniu działalności konkurencyjnej wobec Spółdzielni,
prawo jazdy kat. B.
Mile widziane będzie:
doświadczenie na podobnym stanowisku,
dobra organizacja pracy,
umiejętność pracy pod presją czasu,
umiejętność pracy w zespole,
komunikatywność, dyspozycyjność, zaangażowanie, terminowość.
Obowiązki:
nadzorowanie stanu technicznego budynku, instalacji i urządzeń technicznych oraz czystości w administrowanych budynkach,
przyjmowanie zgłoszeń od mieszkańców o usterkach i problemach,
nadzorowanie prac związanych z usuwaniem awarii i usterek technicznych,
udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących zarządzania nieruchomością,
sporządzanie wzorów dokumentów i przekazywanie ich do akceptacji przełożonym,
prowadzenie ewidencji i kartotek zasobów oraz dokumentacji nieruchomości,
przygotowywanie danych do rozliczeń mediów komunalnych,
kontrolowanie i nadzorowanie jakości prac wykonanych w budynkach przez podwykonawców,
współpracowanie z najemcami, przełożonym, podwykonawcami, administracją, urzędami i innymi służbami w zakresie obsługi nieruchomości,
kontrolowanie poprawności sporządzania i realizowania umów (najmu, z serwisami/podwykonawcami),
nadzorowanie stanu nieruchomości w zakresie zgodności z przepisami BHP, ochrony ppoż. oraz ochrony środowiska.
Zgłoszenie powinno zawierać:
CV,
dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych powyżej.
Dokumenty do aplikacji prosimy składać poprzez OLX lub w biurze Spółdzielni Mieszkaniowej w Sulechowie ul. Kamienna 12.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?