- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Łódzkie
- Administracja, prace biurowe - Łódź
- Administracja, prace biurowe - Śródmieście
Wynagrodzenie
5 100 - 6 100 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Łódź, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Stanowisko: Administrator (zarządca) wspólnot mieszkaniowych.
Umowa o pracę, wynagrodzenie: 5100 – 6100 zł brutto
Consort Nieruchomości poszukuje pracownika na stanowisko administratora nieruchomości. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z całością poniższego ogłoszenia przed złożeniem aplikacji na stanowisko.
I. Zakres obowiązków:
Administrator nieruchomości jest osobą odpowiedzialną za kontakt i obsługę mieszkańców wspólnot mieszkaniowych oraz za szeroko pojęte dbanie o nieruchomość wspólną.
Do obowiązków na tym stanowisku należy m.in.:
Zapewnienie prawidłowej, kompleksowej obsługi wspólnot mieszkaniowych;
Przeglądy i regularne obchody nieruchomości zlokalizowanych w różnych miejscach Łodzi (co najmniej raz w tygodniu dla każdego budynku);
Ścisła współpraca z zarządami wspólnot mieszkaniowych;
Obsługa poczty e-mail, w tym odpisywanie na wiadomości mieszkańców i innych osób;
Przygotowywanie pism, ogłoszeń, zapytań ofertowych, wezwań, zestawień itd.
Spotykanie się z oferentami na terenie nieruchomości w celu przedstawienia i opisania szczegółowo przedmiotu zlecenia;
Bezpośrednia kontrola nad poprawnością realizowanych na rzecz wspólnot mieszkaniowych umów, takich jak np. na usługi sprzątania, odśnieżania, remontów, robót budowlanych, konserwacji, prac ogrodniczych itd.;
Wywieszanie ogłoszeń, dostarczanie korespondencji do skrzynek pocztowych, obsługa poczty biurowej;
Przygotowywanie skanów i kopii dokumentów, odbiór oraz dostarczanie dokumentów (np. wykonawcom, deweloperom, urzędom);
Prowadzenie dokumentacji wspólnot mieszkaniowych, odpowiednie uzupełnianie, opisywanie oraz segregowanie dokumentów;
Terminowe zlecanie i nadzór nad przeglądami nieruchomości;
Czytanie stanów liczników (jeśli nie znajdują się w lokalach mieszkalnych);
Posługiwanie się programem do obsługi mieszkańców wOsiedle.pl (umiejętność odczytywania informacji, przygotowania ogłoszeń, wprowadzania danych, uchwał, wysyłania powiadomień – zapewniamy podstawowe przeszkolenie);
Przygotowywanie tygodniowych podsumowań z przeprowadzonych czynności dla wewnętrznych potrzeb firmy, prowadzenie i aktualizowanie pliku z listą zadań;
Regularna kontrola stanu technicznego nieruchomości;
Przygotowywanie pism, uchwał i pozostałych materiałów na zebranie wspólnoty mieszkaniowej oraz czynny udział w zebraniach;
Dostępność telefoniczna w dni robocze godzinach 9:00 – 17:00, jednak jeśli zachodzi taka konieczność (w przypadku awarii) również poza tymi godzinami, niekiedy także w weekendy i inne dni wolne od pracy;
Ponadto: okazjonalnie zakup na kosztów wspólnot mieszkaniowych lub spółki przedmiotów, kluczy, odbiór zamówień (np. naklejek, wywieszek, tabliczek) itd.
II. Wymagania:
wykształcenie wyższe;
mile widziane doświadczenie w pracy na tym samym lub podobnym stanowisku;
biegłość w obsłudze poczty elektronicznej oraz MS Office lub Libre Office;
wysoka kultura osobista, komunikatywność;
prawo jazdy kat. B oraz własny samochód;
umiejętność dobrej i samodzielnej organizacji własnej pracy, w tym ustalania priorytetów.
III. Warunki współpracy:
umowa o pracę na cały etat (pierwsza umowa próbna do pół roku, po okresie próbnym podpisanie umowy na czas nieokreślony + podwyżka wynagrodzenia);
wynagrodzenie początkowe w okresie próbnym: 3800 – 4000 zł netto;
służbowy telefon oraz komputer;
przejazdy prywatnym samochodem rozliczane na podstawie tzw. kilometrówki;
praca w godzinach 9:00 – 17:00, jednak poza tymi godzinami gotowość do odebrania telefonu/kontaktu poprzez wiadomości w przypadku nagłej awarii.
Uprzejmie prosimy o przesyłanie zgłoszeń wyłącznie za pośrednictwem portalu OLX.
Preferujemy CV w formacie pdf oraz ze zdjęciem.
Lokalizacja
Łódź, Śródmieście
Łódzkie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?