
administrator nieruchomości
Lokalizacja
Łódź, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Łódź, Śródmieście
Opis
NAJWAŻNIEJSZE ZADANIA:
realizacja planów gospodarczych wspólnot oraz bieżące utrzymanie nieruchomości (koordynacja z konserwatorami),
organizowanie i uczestnictwo w kontrolach stanu technicznego nieruchomości,
podejmowanie działań zmierzających do zapobiegania awariom, usuwanie sutków awarii oraz kompletowanie wymaganej dokumentacji w tym zakresie,
bieżące weryfikowanie faktur, sprawdzanie realizacji budżetu,
nadzór nad firmami podwykonawczymi,
przygotowywanie pism, zestawień ofertowych, uchwał, planów gospodarczych,
bieżący kontakt z mieszkańcami,
pełnienie dyżurów na terenie nieruchomości,
utrzymanie pozytywnych relacji z klientami firmy,
współpraca z urzędami,
spotkania z zarządami wspólnot mieszkaniowych.
WYMAGANIA:
wykształcenie wyższe,
doświadczenie w branży zarządzania nieruchomościami,
wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu zarządzania nieruchomościami,
umiejętności budowania relacji i wysoka kultura osobista,
znajomość obsługi komputera,
zdolność szybkiego uczenia się,
odporność na stres,
umiejętność cierpliwego słuchania,
samodzielność przy rozwiązywaniu problemów,
dokładność, dyspozycyjność,
prawo jazdy.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?