- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Lubuskie
- Administracja, prace biurowe - Nowa Sól
Administrator ds. rozliczeń kosztów c.o. i c.w.
Lokalizacja
Nowa Sól
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Zakład Usług Mieszkaniowych Spółka z o.o. w Nowej Soli ul. Wróblewskiego 7
poszukuje kandydata na stanowisko administratora ds. rozliczeń kosztów c.o. i c.w.
1.Kandydaci powinni spełnić następujące warunki:
- wykształcenie średnie
- dobra znajomość pakietu MS Office
- umiejętność pracy w zespole
2.Charakterystyka wykonywanej pracy :
Wykonywanie zadań związanych z rozliczaniem kosztów c.o. i c.w. w budynkach zarządzanych i administrowanych przez ZUM sp. z o.o. w Nowej Soli
3.Oferujemy :
· Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
· Dodatkowa premia kwartalna,
· Stałe godziny pracy,
· Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,
· Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i opieki medyczne
4. Warunki zatrudnienia :
- umowa o pracę
- wymiar czasu pracy ; 8 godzin
Informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacja procesu rekrutacji jest Zakład Usług Mieszkaniowych Spółka z o.o. w Nowej Soli ul. Wróblewskiego 7,
- Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacji,
- Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie
przepisów prawa,
- Podanie danych jest dobrowolne jednak odmowa ich podania jest równoznaczna
z wykluczeniem z udziału w procesie rekrutacji,
- Każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawienia i aktualizowania.
Oferty można składać osobiście w siedzibie tut. Spółki ul. Wróblewskiego 7. pokój nr 2 lub mailowo w terminie do 12 maja 2024r. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Lokalizacja
Nowa Sól,
Lubuskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?