Administrator aplikacji – opiekun Klienta
Lokalizacja
Wrocław, Stare Miasto
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Wrocław, Stare Miasto
Opis
Witaj :)
Jesteśmy firmą tworzącą systemy służące do obsługi procesów miękkiego HR, czyli obsługi szkoleń, ocen kompetencji, matryc kwalifikacji, narzędzi intranetowych.
Pracując z nami staniesz się częścią rosnącego w moc zespołu, który codziennie ratuje świat!
Będziesz pracował/a dla najbardziej znanych marek w Polsce, a na Twoją pomoc będą liczyć m.in. pracownicy sklepów, które często odwiedzasz,
banków których być może Klientem jesteś, a może w domu masz samochód marki z którą będziesz miał kontakt :)
Pracujemy zespołowo, słuchamy pomysłów - nasza praca opiera się na efektywnej współpracy, otwartości na nowe pomysły i skutecznym wdrażaniu innowacji.
Zostań członkiem Teamu PMC!
Czekamy na Twoje CV.
Obowiązki:
- przyjmowanie zgłoszeń od klientów lub pracowników firmy (e-mail, telefon)
- rozpoznanie, identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych związanych z aplikacją lub przekazywanie ich do drugiej linii wsparcia;
- sporządzanie dokumentacji, instrukcji i scenariuszy testowych
- testowanie istniejących funkcji systemów
- przygotowywanie raportów
Mile widziane:
- znajomość systemów LMS (Learning Management System)
- umiejętność tworzenia dokumentacji
- podstawowa znajomość SQL
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?