Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 29 września 2025

Administrator aplikacji – opiekun Klienta

Lokalizacja

Wrocław, Stare Miasto

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

Wrocław, Stare Miasto

Opis

Witaj :)

Jesteśmy firmą tworzącą systemy służące do obsługi procesów miękkiego HR, czyli obsługi szkoleń, ocen kompetencji, matryc kwalifikacji, narzędzi intranetowych.

Pracując z nami staniesz się częścią rosnącego w moc zespołu, który codziennie ratuje świat!

Będziesz pracował/a dla najbardziej znanych marek w Polsce, a na Twoją pomoc będą liczyć m.in. pracownicy sklepów, które często odwiedzasz,

banków których być może Klientem jesteś, a może w domu masz samochód marki z którą będziesz miał kontakt :)

Pracujemy zespołowo, słuchamy pomysłów - nasza praca opiera się na efektywnej współpracy, otwartości na nowe pomysły i skutecznym wdrażaniu innowacji.

Zostań członkiem Teamu PMC!

Czekamy na Twoje CV.

Obowiązki:

- przyjmowanie zgłoszeń od klientów lub pracowników firmy (e-mail, telefon)

- rozpoznanie, identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych związanych z aplikacją lub przekazywanie ich do drugiej linii wsparcia;

- sporządzanie dokumentacji, instrukcji i scenariuszy testowych

- testowanie istniejących funkcji systemów

- przygotowywanie raportów

 

Mile widziane:

- znajomość systemów LMS (Learning Management System)

- umiejętność tworzenia dokumentacji

- podstawowa znajomość SQL

 

Aplikuj
ID: 860601647

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon