Administrator/ Administratorka biura budowy
Lokalizacja
Warszawa, Bemowo
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Warszawa, Bemowo
Opis
Poszukujemy osoby odpowiedzialnej, dobrze zorganizowanej i komunikatywnej do pracy przy inwestycji budowlanej w Warszawie. Stanowisko obejmuje kompleksowe zarządzanie administracją biura budowy i wsparcie kadry technicznej.
Twoje zadania:
Organizacja pracy biura i obsługa codziennych spraw administracyjnych
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji budowy (dzienniki budowy, protokoły, umowy)
Rejestrowanie wejścia/wyjścia dokumentów, archiwizacja dokumentacji projektowej
Wsparcie kierownika budowy w zadaniach organizacyjno-technicznych
Koordynacja pracy podwykonawców i dostawców (meldunki, wejścia na budowę, przepustki, uprawnienia)
Przygotowanie raportów dziennych/tygodniowych, zestawień i analiz
Współpraca z działem księgowości (faktury)
Nadzór nad zaopatrzeniem biura i logistyką (materiały biurowe, usługi serwisowe, przepustki)
Oczekujemy:
Minimum 1–2 lata doświadczenia w administracji; doświadczenie na budowie będzie dużym atutem
Dobrej znajomości MS Office, szczególnie Excel
Umiejętności pracy w dynamicznym środowisku i pod presją czasu
Rzetelności, sumienności, zdolności analitycznych
Wysokiej kultury osobistej oraz komunikatywności
Oferujemy:
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
Narzędzia niezbędne do pracy
Możliwość rozwoju w strukturach firmy
Wynagrodzenie w zależności od kwalifikacji
Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?