Administracja biurowa - wsparcie księgowości
Lokalizacja
Wrocław, Krzyki
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Wrocław, Krzyki
Opis
Firma transportowa z Wrocławia poszukuje osoby na stanowisko: Administracja biurowa
Poszukujemy osoby ambitnej, odpowiedzialnej i lubiącej wyzwania.
Zakres obowiązków:
Rozliczanie wyciągów bankowych w systemie ERP Optima Comarch,
Sporządzanie raportów i ewidencji,
Rozliczenia z kontrahentami,
Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy,
Wsparcie zespołu księgowości w realizacji zadań,
Wykonywanie innych prac biurowych zleconych przez osobę odpowiedzialną za projekt.
Wymagania:
Doświadczenie w pracy na programie ERP Optima Comarch,
Doświadczenie na podobnym stanowisku - min 6 miesięcy,
Terminowość w wykonywaniu zadań,
Dokładność,
Rzetelność,
Umiejętność analitycznego myślenia,
Dobra organizacja pracy oraz odpowiedzialność za powierzone zadania.
Oferujemy:
Stabilność zatrudnienia,
Pracę w miłym i zgranym zespole,
Wdrażanie własnych pomysłów w rozwój firmy,
Dodatkowe benefity: karta Multisport, dodatkowe ubezpieczenie.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem portalu OLX. Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?