Lokalizacja
Wrocław, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Miejsce pracy
Wrocław, Śródmieście
Opis
Jako Account Manager w Otodom będziesz odgrywać kluczową rolę w egzekwowaniu strategii firmy, współpracując z najważniejszymi klientami i partnerami biznesowymi. Twoje eksperckie doradztwo pomoże nam utrzymać pozycję lidera na rynku i wprowadzać innowacyjne rozwiązania, które zmieniają sposób, w jaki ludzie kupują, sprzedają i wynajmują nieruchomości.
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
Prowadzenie analiz, monitorowanie trendów rynkowych oraz zachowań użytkowników portalu;
Identyfikacja nowych możliwości biznesowych i obszarów rozwoju platformy;
Regularne konsultacje z partnerami w celu optymalizacji ich doświadczeń na platformie Otodom i OLX (kategoria nieruchomości);
Współpraca z innymi działami w celu opracowywania, testowania i wdrażania nowych funkcjonalności i usług;
Reprezentowanie Otodom na konferencjach i wydarzeniach branżowych;
Prowadzenie szkoleń dla partnerów biznesowych i użytkowników portalu;
Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z młodszymi członkami zespołu;
Wspieranie kultury innowacji i ciągłego doskonalenia w firmie.
Co będzie Ci potrzebne, żeby odnieść sukces na tym stanowisku?
Minimum 3 lat doświadczenia w sprzedaży (dodatkowym atutem znajomość branży nieruchomości lub digital real estate);
Preferowane wykształcenie wyższe;
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (mile widziana gotowość do dalszej nauki);
Doskonała znajomość polskiego rynku nieruchomości i trendów technologicznych;
Umiejętność strategicznego myślenia i analizy danych;
Doświadczenie w zarządzaniu relacjami z kluczowymi klientami;
Wysoka kultura osobista i profesjonalizm;
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne;
Prawo jazdy kategorii B i gotowość do podróży (głównie w obrębie podległego terenu).
A co my możemy zaoferować Tobie?
Umowę o pracę i bogaty pakiet benefitów do wyboru w ramach platformy MyBenefit m. in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, karta restauracyjna, bilety do kina, teatru i na koncerty, vouchery do sklepów internetowych i stacjonarnych i wiele innych,
Atrakcyjny system premiowy (stała podstawa + premia uzależniona od wyników),
Narzędzia wspierające Twój rozwój - dostęp do platformy e-learningowej, możliwość udziału w kursie j. angielskiego z lektorem oraz skorzystania z budżetu szkoleniowego,
Pracę zdalną na terenie wyznaczonego rejonu (do biura w Poznaniu zaprosimy Cię tylko w razie potrzeby biznesowej),
Wyjątkową okazję, aby stać się częścią szybko rozwijającej się firmy, która ma wpływ na codzienne życie milionów użytkowników, umożliwiając transakcje typu win-win,
Imprezy integracyjne, mnóstwo inicjatyw sportowych i wiele więcej - sprawdź nasz profil Pracuj w Grupie OLX.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.