
Account Manager / Key Account Manager (K/M)
Lokalizacja
Podanin
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Podanin
Opis
Kablonex Sp. z o.o.
Początki naszej firmy sięgają 1971 roku. Wówczas właśnie powstał KABLONEX, który od początku swojego istnienia jest biznesem rodzinnym z wyłącznie polskim kapitałem. Od tego czasu wiele się zmieniło: technologie, rynek, potrzeby naszych klientów. Czas okazał się być jednak naszym sprzymierzeńcem. Niewielka firma, jaką KABLONEX był ponad 50 lat temu jest obecnie przedsiębiorstwem o ugruntowanej pozycji na rynku opakowań foliowych z nowoczesnym parkiem maszynowym, które zatrudnia ponad 120 osób. Niezmienne okazały się jednak filary naszej działalności – ludzie, bez których rozwój byłby niemożliwy. Z naszych produktów i usług korzystają nie tylko firmy krajowe, ale także duże zagraniczne korporacje. Potrzeby i oczekiwania klientów są dla nas najważniejsze, dlatego działamy w oparciu o Zintegrowane Systemy Zarządzania ISO oraz Międzynarodowy Standard Bezpieczeństwa Żywności BRC. Dostosowujemy się do stawianych nam wymagań i potrzeb, kładąc nacisk na budowanie długotrwałych, partnerskich relacji z naszymi klientami, także wewnętrznymi. Rozwój naszej firmy od lat przebiega dynamicznie, dlatego szukamy osób, które chcą być częścią sprawnie działającego zespołu, w którym liczą się wypracowane przez lata wartości, takie jak odpowiedzialność, wiarygodność, partnerstwo i jakość.
Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko:
Account Manager / Key Account Manager
Podanin (pow. chodzieski)
Zadania, które przed Tobą postawimy:
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
Udział w przygotowywaniu strategii oraz planów sprzedażowych oraz ich realizowanie,
Budowanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,
Przygotowywanie ofert dla klientów, prezentacji,
Monitorowanie wyników sprzedaży i podejmowanie działań mających na celu zwiększenie efektywności,
Koordynowanie procesów wewnętrznych – współpraca z działem produkcji,
Monitorowanie rynku i analiza działań konkurencji,
Reprezentowanie firmy poprzez udział w targach i innych imprezach branżowych
Idealny kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
Wykształcenie wyższe – mile widziany profil handlowy, ekonomiczny, zarządzanie lub techniczny,
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w aktywnym i samodzielnym pozyskiwaniu klienta korporacyjnego, mile widziane doświadczenie w branży tworzyw sztucznych i opakowań,
Praktyczna znajomość narzędzi pakietu MS Office,
Znajomość języka niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
Orientacja na wyznaczone cele,
Umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku,
Gotowość do wyjazdów służbowych – także zagranicznych
Co mamy dla Ciebie?
Pełną wyzwań pracę w nieustannie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – zależy nam na długoterminowej współpracy,
Solidny proces wdrożenia, a w późniejszym czasie dużą samodzielność i swobodę przy realizacji powierzonych zadań,
Dostęp do unikalnej wiedzy, szereg szkoleń wspierających rozwój zawodowy i kompetencji - #neverstoplearning to nasza niepisana zasada,
Pracę w warunkach partnerstwa i koleżeństwa,
Ubezpieczenie grupowe, program Poleceń Pracowniczych, paczki świąteczne, wyjazdy integracyjne i wiele innych dla Twojego komfortu i dobrego samopoczucia
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z dokładnym opisem zakresu obowiązków na poszczególnych stanowiskach klikając w przycisk aplikowania.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?