Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 31 lipca 2025

Account Manager / Key Account Manager (K/M)

Kablonex Sp. z o.o. Dowiedz się więcej

Lokalizacja

Podanin

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

Podanin

Opis

Kablonex Sp. z o.o.

Początki naszej firmy sięgają 1971 roku. Wówczas właśnie powstał KABLONEX, który od początku swojego istnienia jest biznesem rodzinnym z wyłącznie polskim kapitałem. Od tego czasu wiele się zmieniło: technologie, rynek, potrzeby naszych klientów. Czas okazał się być jednak naszym sprzymierzeńcem. Niewielka firma, jaką KABLONEX  był ponad 50 lat temu jest obecnie przedsiębiorstwem o ugruntowanej pozycji na rynku opakowań foliowych z nowoczesnym parkiem maszynowym, które zatrudnia ponad 120 osób. Niezmienne okazały się jednak filary naszej działalności – ludzie, bez których rozwój byłby niemożliwy. Z naszych produktów i usług korzystają nie tylko firmy krajowe, ale także duże zagraniczne korporacje. Potrzeby i oczekiwania klientów są dla nas najważniejsze, dlatego działamy w oparciu o Zintegrowane Systemy Zarządzania ISO oraz Międzynarodowy Standard Bezpieczeństwa Żywności BRC. Dostosowujemy się do stawianych nam wymagań i potrzeb, kładąc nacisk na budowanie długotrwałych, partnerskich relacji z naszymi klientami, także wewnętrznymi. Rozwój naszej firmy od lat przebiega dynamicznie, dlatego szukamy osób, które chcą być częścią sprawnie działającego zespołu, w którym liczą się wypracowane przez lata wartości, takie jak odpowiedzialność, wiarygodność, partnerstwo i jakość.  

Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko:

Account Manager / Key Account Manager

Podanin (pow. chodzieski)

Zadania, które przed Tobą postawimy:

  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów,

  • Udział w przygotowywaniu strategii oraz planów sprzedażowych oraz ich realizowanie,

  • Budowanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,

  • Przygotowywanie ofert dla klientów, prezentacji,

  • Monitorowanie wyników sprzedaży i podejmowanie działań mających na celu zwiększenie efektywności,

  • Koordynowanie procesów wewnętrznych – współpraca z działem produkcji,

  • Monitorowanie rynku i analiza działań konkurencji,

  • Reprezentowanie firmy poprzez udział w targach i innych imprezach branżowych

Idealny kandydat powinien spełniać następujące wymagania:

  • Wykształcenie wyższe – mile widziany profil handlowy, ekonomiczny, zarządzanie lub techniczny,  

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w aktywnym i samodzielnym pozyskiwaniu klienta korporacyjnego, mile widziane doświadczenie w branży tworzyw sztucznych i opakowań,

  • Praktyczna znajomość narzędzi pakietu MS Office,

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,

  • Orientacja na wyznaczone cele,

  • Umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku,

  • Gotowość do wyjazdów służbowych – także zagranicznych

Co mamy dla Ciebie?

  • Pełną wyzwań pracę w nieustannie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – zależy nam na długoterminowej współpracy,

  • Solidny proces wdrożenia, a w późniejszym czasie dużą samodzielność i swobodę przy realizacji powierzonych zadań,

  • Dostęp do unikalnej wiedzy, szereg szkoleń wspierających rozwój zawodowy i kompetencji - #neverstoplearning to nasza niepisana zasada,

  • Pracę w warunkach partnerstwa i koleżeństwa,

  • Ubezpieczenie grupowe, program Poleceń Pracowniczych, paczki świąteczne, wyjazdy integracyjne i wiele innych dla Twojego komfortu i dobrego samopoczucia

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV  wraz z dokładnym opisem zakresu obowiązków na poszczególnych stanowiskach klikając w przycisk aplikowania.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Aplikuj
ID: 1017283372

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon