Account Manager ds. Sieci Technicznej
Wynagrodzenie
9 000 - 14 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Opis
Telemedi jest firmą z branży ochrony zdrowia i assistance, zatrudniamy programistów, lekarzy oraz ekspertów z innych dziedzin by wytwarzać nowoczesne rozwiązania ułatwiające życie naszym klientom i pacjentom. Naszym celem jest wykorzystanie technologii, aby zapewnić każdemu wygodny i natychmiastowy dostęp do opieki medycznej i usług assistance.
Jako Account Manager ds. Sieci Technicznej będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży ubezpieczeniowej i assistance.Szukamy osoby:
z doświadczeniem w obszarze obsługi partnerów biznesowych,
z doskonałą umiejętnością organizacji pracy własnej oraz zarządzania czasem,
kontaktowej i empatycznej,
znajomość branży moto będzie dużym plusem.
Jakie będą Twoje obowiązki?
wyszukiwanie, wdrażanie oraz utrzymywanie relacji z naszą siecią usługodawców technicznych (pomoce drogowe, wypożyczalnie samochodów, serwisy),
codzienna obsługa operacyjna oraz rozwiązywanie bieżących zgłoszeń w sieci technicznej,
dbałość o dyscyplinę kosztową oraz tworzenie i analiza kluczowych wskaźników efektywności (KPI),
negocjowanie stawek i warunków współpracy z usługodawcami,
optymalizacja procesów operacyjnych i wdrażanie nowych rozwiązań,
identyfikacja nowych usług i obszarów współpracy.
Kolejność punktów nie jest przypadkowa. Pierwsze trzy docelowo będą stanowić 80% czasu Twojej pracy.
Requirements
Czego od Ciebie oczekujemy:
minimum rocznego doświadczenia w obszarze obsługi partnerów biznesowych i/lub budowania sieci firm partnerskich,
doświadczenia w optymalizacji procesów i automatyzacji,
gotowości do częstych wyjazdów,
umiejętności dostosowania się do dynamicznego i stale rozwijającego się otoczenia,
pracy z KPI i SLA (pozytywnego nastawienia do pracy z danymi),
dobrej znajomości pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel'a),
znajomość języka angielskiego będzie plusem.
Nasze wartości:
Empatia w górę, a nie w dół. Naszym szefem jest klient,
Organizacyjne „Tak”: Witamy osoby, które z entuzjazmem podchodzą do zmian i nowych możliwości,
Upewnij się, że inni słyszą od Ciebie prawdę i że ją przyjmujesz gdy Ty ją słyszysz,
5x why: Zachęcamy do zadawania pytań "dlaczego?" i szukania lepszych rozwiązań,
Właściwe rzeczy robione we właściwy sposób we właściwym czasie. Nie chodzi o to żeby robić cokolwiek, tylko żeby robić rzeczy, które mają sens,
Ambicja przez wielkie A,
Patrzymy przed i za siebie w procesach,
Dedication,
Systematyczność i zdyscyplinowanie.
Co nie wpisuje się w naszą kulturę:
Nieumiejętność organizacji pracy pod priorytety,
Zostawianie tematów bez opieki - chowanie w szufladzie,
Nieme nie!,
Szukanie wymówek, a nie sposobów,
Stawianie jednostkowych przypadków jako dowód na prawidłowość,
Nie słuchanie potrzeb odbiorcy, robienie po swojemu,
Niedasizm,
Brak otwartości na nowe rozwiązania,
Brak refleksji co byłoby najlepszym rozwiązaniem / podejściem,
Przesuwanie problemu na innych.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Realny wpływ na rozwój polskiej branży assistance,
Praca w dynamicznym środowisku,
Możliwość rozwoju kompetencji na styku ubezpieczeń, assistance i biznesu,
Mentoring od doświadczonych ekspertów branżowych.
Dołącz do nas: Jeśli jesteś gotowy/a na wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój innowacyjnych rozwiązań w branży assistance – aplikuj.
Szukamy osób, które swoją pracą i wartościami wniosą dodatkową energię do naszego zespołu.
Benefits
Wynagrodzenie: 9 000 - 14 500 PLN netto (B2B/UZ)
Możliwość pracy hybrydowej/zdalnej
Prywatną opiekę medyczną
Wsparcie w rozwoju zawodowym
Udział w ciekawych projektach w dynamicznie rozwijającej się firmie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?