To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Pozostałe w Borowa.
Peugeot 1007 1.6 HDi 109KM 110KM W16 DV6TED4 (753420)
600 zł
- Oferta od Firmy
- Pojazd Pozostałe
- Rodzaj Silniki
- Stan Nowe
- Numer części 753420
Opis
Opis
Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku.
Numer z tabliczki:
753 - pokaż numer telefonu - 6S
753 - pokaż numer telefonu - 6S
753 - pokaż numer telefonu - 5S
753 - pokaż numer telefonu - 4S
753 - pokaż numer telefonu - 4
753 - pokaż numer telefonu - 2
750 - pokaż numer telefonu - 2
740 - pokaż numer telefonu - 2
Numer katalogowy zamienników:
965 - pokaż numer telefonu - 0
966 - pokaż numer telefonu - 0
965 - pokaż numer telefonu - 0
966 - pokaż numer telefonu - 0
965 - pokaż numer telefonu - 0
Y 601 - pokaż numer telefonu - 0G
0375J8, 0375J7
3M5Q-6K682-AE
TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU:
Ford Focus II 1.6 TDCi Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004
Bmw Mini Cooper D (R55 R56) Silnik: W16 Pojemność: 1560 ccm Moc: 110 KM Rok produkcji: od 11.2006
Citroen Berlingo 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2005
Citroen C 2 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2005
Citroen C 3 1.6 HDi Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2005
Citroen C 4 1.6 HDi Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004
Citroen C 5 I 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2003
Citroen C 5 II 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2005
Citroen Picasso 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004
Citroen Xsara 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2003
Ford C-MAX 1.6 TDCi Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004
Ford Mondeo III 1.6 TDCi Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: 01.2004 do 01.2007
Mazda 3 1.6 DI Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2003
Peugeot 1007 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2005
Peugeot 206 1.6 HDi Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004
Peugeot 207 1.6 HDi Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004
Peugeot 3008 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2009
Peugeot 307 1.6 HDi Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004
Peugeot 308 I 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2007
Peugeot 407 1.6 HDI Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004
Peugeot 5008 1.6 HDi FAP 110 Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 09.2009
Peugeot Partner 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2005
Volvo C30 1.6 D Silnik: D4164T Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2006
Volvo S40 II 1.6 D Silnik: D4164T Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004
Volvo V50 1.6 D Silnik: D4164T Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004
WARUNKIEM SPRZEDAŻY JEST ZWROT USZKODZONEJ TURBINY. MASZ DO WYBORU 3 OPCJE: 1 (wymiana)-Kurier dowozi nową turbinę, zabiera uszkodzoną. Opcja najszybsza oraz bez kaucji. 2 (kaucja)- Nie oddajesz od razu uszkodzonej turbiny. Odsyłasz ją na nasz adres po zamontowaniu nowej. Do ceny wówczas doliczana jest kaucja zwrotna .Po otrzymaniu starej turbiny zwrócimy ci całą kwotę kaucji. 3 (naprawa)-Kurier odbiera zepsutą turbosprężarkę, naprawiamy turbinę w ciągu 24 godzin i odsyłamy pod twój adres.
Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek?
Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek?
Rozebranie turbosprężarki
Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania.
Mycie wszystkich elementów
Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa.
Wymiana elementów
Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia.
Dynamiczne wyważanie
Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności.
Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii
Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku.
Numer z tabliczki:
753 - pokaż numer telefonu - 6S
753 - pokaż numer telefonu - 6S
753 - pokaż numer telefonu - 5S
753 - pokaż numer telefonu - 4S
753 - pokaż numer telefonu - 4
753 - pokaż numer telefonu - 2
750 - pokaż numer telefonu - 2
740 - pokaż numer telefonu - 2
Numer katalogowy zamienników:
965 - pokaż numer telefonu - 0
966 - pokaż numer telefonu - 0
965 - pokaż numer telefonu - 0
966 - pokaż numer telefonu - 0
965 - pokaż numer telefonu - 0
Y 601 - pokaż numer telefonu - 0G
0375J8, 0375J7
3M5Q-6K682-AE
TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU:
Ford Focus II 1.6 TDCi Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004
Bmw Mini Cooper D (R55 R56) Silnik: W16 Pojemność: 1560 ccm Moc: 110 KM Rok produkcji: od 11.2006
Citroen Berlingo 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2005
Citroen C 2 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2005
Citroen C 3 1.6 HDi Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2005
Citroen C 4 1.6 HDi Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004
Citroen C 5 I 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2003
Citroen C 5 II 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2005
Citroen Picasso 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004
Citroen Xsara 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2003
Ford C-MAX 1.6 TDCi Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004
Ford Mondeo III 1.6 TDCi Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: 01.2004 do 01.2007
Mazda 3 1.6 DI Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2003
Peugeot 1007 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2005
Peugeot 206 1.6 HDi Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004
Peugeot 207 1.6 HDi Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004
Peugeot 3008 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2009
Peugeot 307 1.6 HDi Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004
Peugeot 308 I 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2007
Peugeot 407 1.6 HDI Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004
Peugeot 5008 1.6 HDi FAP 110 Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 09.2009
Peugeot Partner 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2005
Volvo C30 1.6 D Silnik: D4164T Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2006
Volvo S40 II 1.6 D Silnik: D4164T Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004
Volvo V50 1.6 D Silnik: D4164T Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004
WARUNKIEM SPRZEDAŻY JEST ZWROT USZKODZONEJ TURBINY. MASZ DO WYBORU 3 OPCJE: 1 (wymiana)-Kurier dowozi nową turbinę, zabiera uszkodzoną. Opcja najszybsza oraz bez kaucji. 2 (kaucja)- Nie oddajesz od razu uszkodzonej turbiny. Odsyłasz ją na nasz adres po zamontowaniu nowej. Do ceny wówczas doliczana jest kaucja zwrotna .Po otrzymaniu starej turbiny zwrócimy ci całą kwotę kaucji. 3 (naprawa)-Kurier odbiera zepsutą turbosprężarkę, naprawiamy turbinę w ciągu 24 godzin i odsyłamy pod twój adres.
Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek?
Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek?
Rozebranie turbosprężarki
Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania.
Mycie wszystkich elementów
Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa.
Wymiana elementów
Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia.
Dynamiczne wyważanie
Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności.
Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii
Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.