To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Administracja biurowa w Stryków.

KOORDYNATOR ds. obsługi pracowników tymczasowych - REGION ŁÓDZKI

Stryków, zgierski, Łódzkie Dodane o 18:48, 23 kwietnia 2019, ID ogłoszenia: 522108640
2 500 - 3 600 zł/mies.

HR Global Group – jesteśmy certyfikowaną agencją pracy tymczasowej, doradztwa personalnego i pośrednictwa pracy (certyfikat nr 12576)

 

W związku z rozwojem naszej firmy, poszukujemy w regionie łódzkim osoby na stanowisko:

 

KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH

 

Miejsce pracy: REGION ŁÓDZKI

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW :

1. Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, również poprzez ich aktywne pozyskiwania za pomocą różnorodnych kanałów rekrutacyjnych, 

2. Koordynowanie oraz wprowadzanie projektu Pracy Tymczasowej u Klienta wraz ze wszelkimi zadaniami, które się z tym wiążą,

3. Wsparcie przy wdrażaniu nowych pracowników zewnętrznych, w tym m.in.

a.         Zorganizowanie zakwaterowania dla pracowników spoza lokalnego rynku pracy (znalezienie lokum, ustalenie warunków najmu, cotygodniowe monitorowanie ilości pracowników w danym miejscu zakwaterowania),

b.         Pomoc w zakwaterowaniu,

c.         Udział we wdrożeniu/wprowadzeniu nowych pracowników tymczasowych u Klienta (w tym m.in. tłumaczenie cudzoziemcom szkolenia bhp lub ewentualnie zorganizowanie tłumacza na dzień wdrożenia)

4. Zapewnianie sprawnego przepływu informacji pomiędzy Pracodawcą-Użytkownikiem, Agencją Zatrudnienia                        i Pracownikami Tymczasowymi, aby zapewnić realizację zamówień oraz jak najlepsze relacje z obiema grupami, w tym:

a.         Formalne potwierdzenie zamówienia,

b.         Prowadzenie ewidencji i zestawień wg wymagań działu Kontrolingu i Analiz,

c.         Prowadzenie ewidencji i zestawień wg wytycznych Klienta,

5. Definiowanie, reagowanie i rozwiązywanie powstałych problemów związanych z pracą Pracowników Tymczasowych, w tym w przypadku cudzoziemców miedzy innymi :

a.         Pomoc w założeniu rachunku bankowego,

b.         Pomoc w założeniu numeru PESEL,

c.         Pomoc w potwierdzeniu rezydentury podatkowej,

d.         Wyjaśniania wątpliwości dot. wynagrodzeń,

6. Telefoniczna oraz bezpośrednia koordynacja pracy Pracowników Tymczasowych, w tym również ustalanie grafików, odbywanie dyżurów u Klienta, kontrolowanie obecności w pracy, wyjaśnianie absencji, wyjaśnianie wszelkich pytań bądź wątpliwości Pracowników Tymczasowych,

7. Realizacja zamówień i ich stały monitoring – stopień realizacji, zmiany w zapotrzebowaniu na ilość pracowników, dopilnowywanie naniesienia ewentualnych korekt w przesyłanych zamówieniach,

8. Rejestrowanie w systemie wszelkich niezbędnych informacji o Klientach, dodatkowe ustalenia, ewentualne zmiany wynikłe podczas trwania współpracy,

9. Bieżący i systematyczny kontakt oraz utrzymanie wysokich standardów współpracy z Klientami,

10. Rozwijanie współpracy ze stałymi Klientami w ramach pozyskiwania nowych zleceń na rzecz Firmy,

11. Dyspozycyjność oraz gotowość do pracy w trybie zadaniowym zwłaszcza w niestandardowych godzinach pracy, w tym wyjazdy służbowe związane z zatrudnieniem i monitoringiem pracowników,

12. Bieżące raportowanie oraz terminowe rozliczanie się z powierzonych zadań.

13. Obsługa administracyjna związana z dokumentacją zatrudnienia Pracowników Tymczasowych, miedzy innymi: 

a. wystawianie i podpisywanie umów, 

b. kompletowanie dokumentów, 

c. sporządzanie zestawień dotyczących ilości przepracowanych godzin, 

d. przekazywanie kompletnych i prawidłowo wypełnionych dokumentów do Działu Kadr i Płac

 

Wymagania:

• Dyspozycyjność do pracy

• Prawo jazdy kat. B

• Znajomość języka rosyjskiego lub angielskiego

• Kultura osobista

• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich

• Komunikatywność

• Umiejętność sprawnej obsługi komputera

• Umiejętność sprawnej obsługi programów Office w tym Word, Excel, Outlook

• Umiejętność prowadzenia korespondencji mailowej

• Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

 

Oferujemy:

• Zatrudnienie od zaraz w oparciu o umowę o pracę

Wynagrodzenie podstawowe od 2500 zł do 3000 zł brutto miesięcznie w zależności od Twojego doświadczenia i umiejętności,

Możliwość uzyskania premii do 20% tj do 500-600 zł brutoo miesięcznie

Samochód służbowy, telefon, laptop

 

Klauzula w procesie rekrutacji

Administratorem danych osobowych jest HR GLOBAL GROUP Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Rondo ONZ 1, zwana dalej „Administratorem”.

Jeżeli jest Pani/Pan kandydatem na pracownika informujemy, że dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko wymienione w ogłoszeniu w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (podstawa prawna: 22(2) KP w zw. z art.6 ust.1 lit.c) RODO). Podanie przez Panią/Pana danych osobowych innych, niż to wynika wyraźnie z przepisów prawa, uznajemy za Pani/Pana zgodę (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). W przypadku wyrażenia dodatkowo dobrowolnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane także dla przyszłych procesów rekrutacji (podstawa prawna: 22(2)§1 KP w związku z art.6 ust.1 lit.a RODO).

 

Wyrażenie dodatkowych zgód jest dobrowolne, jednak ich brak może nam utrudnić kontakt z Panią/Panem, przeprowadzenie rekrutacji i zaproponowanie Pani/Panu ofert pracy w przyszłości. Zgodę można wyrazić również pisząc wiadomość na adres email: zgody(at)hrglobal.pl. W każdym czasie przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zgodę można wycofać pisząc wiadomość na adres email: zgody(at)hrglobal.pl

 

Ponadto przetwarzamy Pani/Pana dane do profilowania, którego celem jest kierowanie do Pani/Pana ofert pracy odpowiadających Pani/Pana kwalifikacjom (podstawa prawna: nasz prawnie uzasadniony interes – przyspieszenie i usprawnienie procesu rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO); do przekazania do innych podmiotów z grupy Administratora (dalej: Grupa) wymienionych poniżej w celu wsparcia i usprawnienia procesu rekrutacji; dochodzenia i obrony przed roszczeniami (podstawa prawna: nasz prawnie usprawiedliwiony interes, art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

 

Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko wymienione w ogłoszeniu będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od zamieszczenia ogłoszenia, a dane przetwarzane w oparciu o zgodę na przyszłe rekrutacje przez okres 1 roku od dnia wyrażenia zgody. W pozostałych przypadkach przez okres przedawnienia roszczeń lub tak długo jak istnieje nasz interes prawny, chyba że wniesie Pani/Pan uzasadniony sprzeciw wobec takiego przetwarzania.

Osoba udostępniające dane osobowe w celu ich przetwarzania ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, w tym uzyskania kopii, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania

Odbiorcą podanych przez Panią/Pana danych osobowych będą nasi upoważnieni współpracownicy, nasi klienci, czyli firmy na rzecz których pośredniczymy w znalezieniu personelu lub świadczeniu usług, w tym pracy tymczasowej, nasi dostawcy usług informatycznych oraz podmioty wspierające nas w procesach rekrutacji lub marketingu. Osobie przysługuje również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że dane osobowe przetwarzane są przez Administratora niezgodnie z RODO.

Wyświetleń:689
Wszystkie ogłoszenia tego użytkownika

Ogłoszenia użytkownika HR GLOBAL GROUP

od 2 600 zł/mies.do 2 750 zł/mies.

od 2 600 zł/mies.do 2 750 zł/mies.

od 18 zł/godz.do 19 zł/godz.

od 2 500 zł/mies.do 3 000 zł/mies.

od 2 100 zł/mies.do 2 500 zł/mies.

Pokaż pozostałe ogłoszenia tego użytkownika