Konsultant ds. Sprzedaży w Salonie Własnym PLAY/ Kraków

Dołącz do naszego zespołu jako:

Konsultant ds. Sprzedaży w Salonie Play

 

Miejsce pracy: Kraków

 

Twoje zadania:

  • Sprzedaż i promowanie produktów i usług Play
  • Budowanie długotrwałych relacji z Klientami
  • Obsługa Klientów zgodnie ze standardami Play
  • Dbanie o wizerunek salonu

 

Szukamy Ciebie, jeśli:

  • Lubisz ludzi i uwielbiasz z nimi rozmawiać
  • Chcesz nauczyć się pracy w sprzedaży od najlepszych (jeśli masz już doświadczenie, tym lepiej!)
  • Angażujesz się w 100% w to co robisz
  • Wyróżniasz się inicjatywą
  • Możesz pracować w różnych godzinach (również w weekendy)

 

A dodatkowo:

  • Wymagasz od pracodawcy czegoś więcej niż tylko standardu - wyposażymy Cię w kartę MultiSport, bilety do kina, telefon służbowy oraz ubezpieczenie i prywatną opiekę medyczną
  • Oczekujesz profesjonalnego wdrożenia – możesz liczyć na wsparcie!
  • Wynagrodzenie złożone z podstawy oraz premii

 

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami

  • Dodane o 15:20, 13 października 2020
  • Wyświetleń:2172
  • ID ogłoszenia: 630041232
Zgłoś naruszenie
Lokalizacja

Kraków, Małopolskie, Dębniki

O firmie
Jaki byłby polski rynek telekomunikacyjny bez Play? Powiedzieć, że jak stół bez czwartej nogi to jeszcze za mało. Nie dość, że nie jest już czwartym, bo ma drugą pozycję wśród największych graczy, to będąc najmłodszym operatorem w Polsce, zdobył 14,4 mln klientów i ponad 25,5% udziału w rynku.

Liczby i wyniki mówią same za siebie, ale to efekt bardzo konsekwentnych działań zarówno jeśli chodzi o marketing, oferowane usługi, ale też na sam pomysł na istnienie firmy.

A jaki jest ten efekt? PLAY jest operatorem uniwersalnym, dla młodych, średnich i starszych. Wybieranym zarówno przez mieszkańców wielkich miast, jak i małych miejscowości. Jest marką dla wszystkich tych, którzy mnie boją się zmian.

Sam PLAY także nie bał się zmieniać rynku, na którym zadebiutował 9 lat temu. W ciągu dwóch pierwszych latach swego istnienia przyczynił się do największego w historii polskiej telefonii spadku cen połączeń głosowych, ceny spadły z 49 gr/min do 29 gr/min.

Upowszechnił usługę internetu mobilnego, a klienci PLAY generują w nim największy ruch. Ponad 90 % sprzedawanych telefonów w PLAY to smartfony. Dlatego Play robi wszystko, żeby zapewnić jak najlepszą jakość usług swoich usług, a swoim klientom na swobodne korzystanie z sieci. Skutecznie rozbudowuje sieć mobilnego internetu LTE, która obecnie obejmuje 81,5% populacji. W zasięgu 4G LTE Ultra - szybkiego szerokopasmowego internetu korzystającego z agregowanych częstotliwości – jest już blisko 41% mieszkańców naszego kraju.

PLAY najchętniej wybierają klienci, którzy decydują się na zmianę operatora. Pozostając od lat liderem wśród osób przenoszących numer. Krótko mówiąc - Polacy najchętniej wybierają Play.

Ty także wybierz Play!
czytaj więcej

Ogłoszenia użytkownika Katarzyna