To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Administracja biurowa w Bytom.

Kierownik działu ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Bytom, Śląskie Dodane o 10:34, 1 marca 2019, ID ogłoszenia: 510449786

A JAKA TO FIRMA?

A&J Partners to największa firma w regionie, od 2005 roku. Siedziby: Warszawa, Kraków, Bytom, mobilnie w całej Polsce. Rekrutujemy (HR), zatrudniamy i koordynujemy między innymi tysiące Opiekunek i Opiekunów osób starszych jadących z nami do Niemiec.

 

A TAK DOKŁADNIEJ?

Nasz zespół HR to kilkadziesiąt zgranych osobowości – różny wiek, doświadczenie, stażyści i profesjonaliści, różne pomysły, pasje, ulubione kawy – i jest nam z tym dobrze! Podsumowując: stabilność, docenienie, zdrowe relacje i dynamika – dzięki temu świetnie działamy.

 

CZYLI MOŻNA SIĘ ZGŁOSIĆ?

Jasne! My wiemy, że człowiek i jego kreatywność jest nie do zastąpienia! NIE SZUKAMY więc robota, za to CHĘTNIE PRZYJMIEMY do zespołu otwartą i gotową do pracy osobę.

 

A WŁAŚCIWIE JAKA TO PRACA?

Poniżej szczegóły stanowiska, a reszta oczywiście na rozmowie rekrutacyjnej. Zaprosimy wybranych kandydatów, tak więc DAJ SIĘ WYBRAĆ – wyślij CV!

 

SZCZEGÓŁY STANOWISKA:

 

NAZWA: Kierownik działu ds. obsługi klienta z j. niemieckim

MIEJSCE: Centrum miasta BYTOM

Zadania:

 

- Nadzór nad kompleksową obsługą telefonów i korespondencji mailowej od klientów niemieckich.

- Koordynowanie pracy podległego zespołu.

- Kreowanie rozwiązań i organizacja pracy działu.

- Bieżące raportowanie pracy własnej i podległego zespołu.

- Budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.

- Wsparcie zespołu w bieżącej pracy i dbałość o pozytywny wizerunek firmy.

- Udział w bieżących działaniach dotyczących procesów rekrutacyjnych.

 

Wymagania:

 

- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego.

- Doświadczenie w prowadzeniu zespołu.

- Zdolność do wspierania klientów poprzez poszukiwanie odpowiednich rozwiązań.

- Mile widziana umiejętność praktycznej obsługi MS Excel.

- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i umiejętność organizacji pracy w zespole.

- Otwartość, samodzielność, dynamika w działaniu i dobra organizacja pracy własnej.

Gwarancje:

- ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE I TERMINOWA WYPŁATA oraz stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.

- SZKOLENIE WDROŻENIOWO-WARSZTATOWE od samego początku współpracy, aby dokładnie poznać firmę i branżę.

- PAKIET MEDYCZNY dofinansowany z dostępem do specjalistów nawet w tydzień (a nie rok;))

- PAKIET SOCJALNY co oznacza dla nas m.in. benefity, bony, dodatki okolicznościowe, dofinansowania do urlopów (m.in. premie świąteczne, "wczasy pod gruszą”).

- MIEJSCE PARKINGOWE w pobliżu biura, dofinansowane przez firmę.

- DODATKOWY PŁATNY DZIEŃ URLOPU z okazji urodzin każdego z nas.

- ROZWOJOWA PRACA W ZESPOLE SPECJALISTÓW.

- Organizujemy i chętnie uczestniczymy w WYDARZENIACH FIRMOWYCH I KAMPANIACH CHARYTATYWNYCH.

 

Aplikowanie:

 

-> Temat: AJP/223/080219/B na adres: rekrutacja[małpa]ajpartners.pl

-> Dziękujemy za każde nadesłane zgłoszenie :)

-> W razie pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 32  395 - pokaż numer telefonu -

-> Klauzula: Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.

 

Część informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest A&J Partners Sp. z.o.o., adres siedziby: ul. Dworcowa 25, kod pocztowy: 41-902 Bytom

2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod[małpa]ajpartners.pl

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.

4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji

5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Wyświetleń:373
Wszystkie ogłoszenia tego użytkownika

Ogłoszenia użytkownika Bartosz Fiszer

Specjalista ds. rekrutacji wewnętrznych

Administracja biurowa

18 mar

Pokaż pozostałe ogłoszenia tego użytkownika