Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Motoryzacja
  3. Części samochodowe
  4. Osobowe
  5. Osobowe - Podkarpackie
  6. Osobowe - Stalowa Wola
FORD Focus 1.8 TD/TDDi Sterownik Pompy Wtryskowej 002 VP30 Gw 12m.
FORD Focus 1.8 TD/TDDi Sterownik Pompy Wtryskowej 002 VP30 Gw 12m.
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Rodzaj: Układ paliwowy

  • Stan: Używane

  • Numer części: 0470004002 0470004006 0470004007 0470004008 0470004004 0470004012 0470504010 0470504018 0470504009 0470504013 0470504021 0470504035 0470504036 0470504040 0281001827 0281010480 0281010888 0281001740

Opis

SERVIS Elektroniki Samochodowej
Bi-Elektro tel. 512 _94_94_91
Tarnobrzeg

Oferuję sterownik do Pompy Wtryskowej VP30/VP44 BOSCH pojazdów marki FORD 1.8 TD/TDDi po fabrycznej regeneracji z wyzerowanym Immo
Zastosowanie m.in. w: Focus, Fiesta, Conect

GWARANCJA 12 miesięcy.
Wysyłka za pobraniem.

PRZEŚLIJ NAM TWÓJ STEROWNIK, a cena wymiany na taki sam wyniesie 250 ZŁ.

Warunkiem wymiany jest sterownik, który nie miał podjętych prób naprawy (musi nadawać się do naprawy).

ZADZWOŃ a pomożemy dopasować odpowiedni sterownik do twojej pompy.

Regeneracja sterownika odbywa się przy wykorzystaniu profesjonalnego stanowiska do testowania sterowników PSG5 BOSCH. Tranzystor, który montowany jest w miejsce wadliwego importowany jest z wyłącznie z Niemiec co daje gwarancję najwyższej jakości użytych elementów do pełnego procesu regeneracji.
Każdorazowo sterownik po przeprowadzeniu regeneracji testujemy i sprawdzamy pod kątem właściwej pracy zapewniając identyczne warunki pracy jak w pojeździe, dopiero tak naprawiony i przetestowany sterownik można sprzedać.

Potrzebujesz Profesjonalnie Naprawić Inny Sterownik: SILNIKA, ABS, POMPY Wtryskowej PSG5, PSG16 lub ISUZU ?
Potrzebujesz zresetować sterownik lub wyłączyć IMMO ?
TRAFIŁEŚ IDEALNIE !!!

Typowe objawy uszkodzonego sterownika pompy wtryskowej VP44 to:
Silnik nie chce odpalić;
Auto nie reaguje na pedał gazu bądź reaguje w ograniczonym stopniu
Silnik gaśnie po rozgrzaniu i nie chce zapalić bądź przerywa
Zapala się kontrolka awarii silnika "CHECK ENGINE"
Rozgrzany silnik nierówno pracuje bądź gaśnie
Brak komunikacji z testerem diagnostycznym
Silnik dymi

Uszkodzony sterownik często wykazuje błędy:

FORD

P1664 sterownik pompy wtryskowej uszkodzenie
P1564 moduł pompy wtryskowej żądanie ograniczenia dawki paliwa
P0149 błąd wyprzedzenia kąta wtrysku
P0167 błąd układu regulacji początku tłoczenia
P1563 moduł pompy wtryskowej uszkodzenie, zatrzymanie silnika
P1665 usterka sterownika pompy wtryskowej, komunikacja
P1666 czujnik wału korbowego pompa
P0335 czujnik położenia wału korbowego

OPEL, SAAB

p1630 zawór dawki
p1631 sterownik pompy
p1335 czujnik obrotów położenia wału korbowego
p0725 czujnik obrotów położenia wału korbowego
p1345 czujnik obrotów, sygnał z położenia wałka pompy
p1220 czas wtrysku, kąt wtrysku, początek tłoczenia
p1650 szeregowa szyna can, komunikacja
p1651 szeregowa szyna can, komunikacja
p1560 napięcie zasilania przekroczenie
p1600 sterownik uszkodzenie programu
p0190 usterka mechaniczna w systemie paliwa
p1660 za mocne wejście obwodu solenoidu odcięcia paliwa
p0251 wirnik krzywka pompy wtryskowej usterka,

AUDI VOLKSWAGEN SKODA

01318 komputer sterujący pompy wtryskowej
j-399 komputer sterujący pompy wtryskowej
0526 brak komunikacji z modułem pompy
01268 nastawnik dawki paliwa,
0550 błąd kąta wyprzedzenia wtrysku, czas wtrysku, początku tłoczenia
00628 kontrola różna bieżąca, kontrola wielkości nastawczych
01376 sygnał obrotów pompy wtryskowej
N146 nastawnik dawki, objętości uszkodzenie

NISSAN

p1690 sterownik pompy uszkodzony
p1600 sterownik pompy uszkodzony
p1251 magnetyczny zawór regulacji dawki, sygnał niezrozumiały
p1241 regulacja początku wtrysku, kąta wtrysku, czasu wtrysku

BMW

73 nieprawidłowy wynik porównania prędkości obrotowej silnika i pompy
72 nastawnik początku wtrysku, czasu wtrysku, kąta wtrysku

Sterowniki PSG5 pompy wtryskowej VP44 i VP30 występują w samochodach:

AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 (AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH)
BMW 318d (E46), 320d (E46), 520d (E39)
DODGE CUMMINS RAM 35 199 - pokaż numer telefonu - 2)
FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD/TDDI, FORD Mondeo 2.0 TDDI, FORD TRANSIT 2.0 TD/TDE, 2.4 TD/TDE,
HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDi,
ISUZU KB 3.0 TDI,
MAN6 MG ZR, ZS 2.0 TD, TID, TDI,
MITSUBISHI CANTER 3.0
NISSAN ALMERA 2.2, NISSAN PATROL GR 3.0, NISSAN FRONTERA (FRONTIER) 3.0
OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI DTI 2.2 DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO, OPEL , VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO, OPEL VECTRA 2.0 DI DTI 2.2 DTI OPEL FRONTERA 2.2 DTI OPEL OMEGA 2.0 DTI 2.2 DTI OPEL SINTRA 2.2 TD OPEL ZAFIRA 2.0 DI DTI 2.2 DTI,
ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 IDT,
SAAB 9-3 9-5 2.2 TiD,
SKODA SUPERB 2.5 TDI,
VW Passat 2.5 TDI, 5.5
VOLVO FL6
www.naprawasterownikow.com

SERWIS Elektroniki Samochodowej Bi-Elektro specjalizuje się w naprawie elektroniki samochodowej. Posiadamy niezbędną wiedzę z zakresu elektroniki i informatyki zdobytą przez lata nauki na studiach i wieloletnie doświadczenie przy pracy z wysoce zaawansowaną elektroniką.
Firma BI-ELEKTRO zajmuje się naprawą wszelkiej elektroniki pojazdowej od sterowników silnika, ABS, pomp wtryskowych oraz innych sterowników, po programowanie modułów.

Proszę dzwonić w godz. 08:00 - 20:00 (Pn. - Sob.)

Czas realizacji zamówienia do 2 dni.
Zdjęcia poglądowe obrazujące wygląd sterownika PSG5.
ID: 577757394

Skontaktuj się

User avatar

naprawasterownikow.com

Na OLX od styczeń 2012

Ostatnio online w dniu 07 kwietnia 2024

xxx xxx xxx

Dodane 01 kwietnia 2024

FORD Focus 1.8 TD/TDDi Sterownik Pompy Wtryskowej 002 VP30 Gw 12m.

249 zł

BI-ELEKTRO naprawasterownikow.com

Użytkownik

Lokalizacja

O firmie

Darmowa aplikacja na Twój telefon