Firmowe
Rodzaj: Pozostałe części motocyklowe
Stan: Nowe
Opis
kod towaru 2810
CHŁODNICA CIECZY ATV 200 / 250z wentylatorem
WYSOKOŚĆ 165mm
SZEROKOŚĆ 270mm
GRUBOŚĆ 45mm
ŚREDNICE KRÓĆCÓW : 14mm
ŚREDNICA OTWORU POD CZUJNIK : 14,4mm
Zdjęcia pokazują wentylator odczepiony od chłodnicy
Drogi kliencie,
Jeżeli kupujesz towar z przesyłką bardzo prosimy o sprawdzenie przesyłki przy kurierze ( w jego obecności ) , szczególnie pod kątem ewentualnych uszkodzeń. Nie jest to obowiązek konieczny, ale w przypadku uszkodzenia, pomaga w pozytywnym zakończeniu reklamacji - przyśpieszenia wypłaty środków, wysyłkę nowego towaru itd
Jeżeli zauważysz uszkodzenie towaru w środku, poproś o spisanie protokołu uszkodzenia/zniszczenia.
Zarazem prosimy o skontaktowanie się niezwłocznie z nami i resztą się zajmniemy
Bardzo ważne żeby zaznaczyć na protokole, to co jest w rzeczywistości, a mianowicie:
- protokół spisany w obecności kuriera - w trakcie doręczenia
- godzina doręczenia
- czy opakowanie ma jakiś ślad widoczny od zewnątrz - dziura, zniszczenie pudełka
- czy zawiera naklejki uwaga szkło, dół, góra itd
- czy w środku jest zabezpieczone ( profile styropianowe, dodatkowy karton, folie bąbelkowe ) itd
Spisanie protokołu np po doręczeniu, powoduje że kurierzy domniemają że towar mógł uszkodzić klient, lub sprzedawca
Kurier ma obowiązek taki protokół spisać. Często odsyłają do wypełnienia protokołu na stronie internetowej. Proszę pamiętać o powyższych punktach.
Według nas korzystając z takiej ścieżki jesteśmy w stanie, bardziej przyśpieszyć cały proces reklamacyjny !
CHŁODNICA CIECZY ATV 200 / 250z wentylatorem
WYSOKOŚĆ 165mm
SZEROKOŚĆ 270mm
GRUBOŚĆ 45mm
ŚREDNICE KRÓĆCÓW : 14mm
ŚREDNICA OTWORU POD CZUJNIK : 14,4mm
Zdjęcia pokazują wentylator odczepiony od chłodnicy
Drogi kliencie,
Jeżeli kupujesz towar z przesyłką bardzo prosimy o sprawdzenie przesyłki przy kurierze ( w jego obecności ) , szczególnie pod kątem ewentualnych uszkodzeń. Nie jest to obowiązek konieczny, ale w przypadku uszkodzenia, pomaga w pozytywnym zakończeniu reklamacji - przyśpieszenia wypłaty środków, wysyłkę nowego towaru itd
Jeżeli zauważysz uszkodzenie towaru w środku, poproś o spisanie protokołu uszkodzenia/zniszczenia.
Zarazem prosimy o skontaktowanie się niezwłocznie z nami i resztą się zajmniemy
Bardzo ważne żeby zaznaczyć na protokole, to co jest w rzeczywistości, a mianowicie:
- protokół spisany w obecności kuriera - w trakcie doręczenia
- godzina doręczenia
- czy opakowanie ma jakiś ślad widoczny od zewnątrz - dziura, zniszczenie pudełka
- czy zawiera naklejki uwaga szkło, dół, góra itd
- czy w środku jest zabezpieczone ( profile styropianowe, dodatkowy karton, folie bąbelkowe ) itd
Spisanie protokołu np po doręczeniu, powoduje że kurierzy domniemają że towar mógł uszkodzić klient, lub sprzedawca
Kurier ma obowiązek taki protokół spisać. Często odsyłają do wypełnienia protokołu na stronie internetowej. Proszę pamiętać o powyższych punktach.
Według nas korzystając z takiej ścieżki jesteśmy w stanie, bardziej przyśpieszyć cały proces reklamacyjny !
ID: 432931249
xxx xxx xxx