To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Administracja biurowa w Kazimierzówka.

Administrator/ Administratorka Centrum Dystrybucyjnego - Kazimierzówka

Kazimierzówka, lubelski, Lubelskie Dodane o 15:38, 15 października 2018, ID ogłoszenia: 484336489
Administrator/ Administratorka Centrum Dystrybucyjnego - Lublin
Miejsce pracy: Kazimierzówka (21-040 Świdnik)

British American Tobacco to jedna z wiodących firm branży tytoniowej w Polsce i na świecie. Sprzedajemy nasze produkty w ponad 200 krajach świata. W Polsce od 26 lat dostarczamy konsumentom takie produkty jak Rothmans, Pall Mall, Lucky Strike, Vogue, Nevada. Posiadamy w Augustowie jedną z najnowocześniejszych fabryk w Europie. Jesteśmy firmą stabilną i rozwijającą się, odnosimy sukcesy biznesowe i stale inwestujemy w rozwój naszych pracowników, produktów i obsługę naszych Klientów.

Wymagania:

- umiejętność samodzielnej organizacji pracy w czasie, dokładność w wykonywaniu zleconych zadań, komunikatywność, pewność siebie/asertywność,
- podstawowa znajomość MS Excell i MS Office, prawo jazdy kat. B (warunek konieczny), brak przeciwskazań do poruszania się autem dostawczym poniżej 3,5t,
- motywacja do pracy w obiekcie oddalonym od miasta, bez możliwości dojazdu transportem publicznym.

Zakres obowiązków:

- obsługa biura i dokumentacji związanej z pracą Przedstawicieli, raportowanie danych w plikach i dedykowanych formularzach, obsługa drukarki/skanera, operacje w systemie CRM, praca w środowisku MS Office (z naciskiem na MS Excel), zbieranie, przetwarzanie i zarządzanie informacjami zw. z pracą Przedstawicieli, zamawianie materiałów potrzebnych do funkcjonowania biura i floty samochodowej. Przygotowywanie raportów w programie Excel,
- zarządzanie flotą aut dostawczych: umawianie serwisów, śledzenie ich realizacji w czasie, w razie potrzeby osobiste zawożenie/odbierania aut, drobne naprawy i konserwacja, audyt techniczny aut, koordynowanie przepływu informacji związanymi z obsługą floty,
- bieżący kontakt z działami wspierającymi pracę w cross docku min. logistyka, flota, dział finansów.

Oferujemy:

- pracę w oparciu o umowę zlecenie,
- pracę od poniedziałku do piątku, ok. 3-4 h/dziennie, ok. 70-80h/miesiąc. preferowany czas pracy w godz. 13.00-16.30,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie.
Wyświetleń:885
Wszystkie ogłoszenia tego użytkownika

Ogłoszenia użytkownika BAT

Przedstawiciel Marki Premium - Szczecin

Przedstawiciel handlowy

13 gru

Doradca Klienta eSmoking World ( BRODNICA )

Obsługa klienta / call center

21 lis

Przedstawiciel Handlowy - Radom i okolice

Przedstawiciel handlowy

28 lis

Pokaż pozostałe ogłoszenia tego użytkownika