Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Sprzedaż TYLKO WYSYŁKOWA przez bezpieczne przesyłki OLX
Sprzedajemy tylko NOWE przedmioty które zawierają już swoje MAKSYMALNE RABATY cena nie podlega negocjacji
NIE MA możliwości ODBIORU OSOBISTEGO
Potrzebujesz kilka przedmiotów z naszych ogłoszeń? NAPISZ!
skompletujemy je i wyślemy w jednej przesyłce
lub dokonaj zakupu kilku przedmiotów na naszej stronie
www.taniepodreczniki.com.pl
Strony: 80, Format: 21,5x30,3 cmW czym należy upatrywać przyczyn trudności dzieci w czytaniu i pisaniu? Przede wszystkim w:
niewystarczającej znajomości liter;
niedostatecznie wykształconej umiejętności dokonywania syntezy i analizy fonemowej;
braku znajomości właściwej techniki czytania.
Uczniowie, których dotyczą dwie pierwsze przyczyny, nie osiągnęli gotowości do nauki czytania i pisania. Paradoks polega na tym, że mimo braku gotowości oczekuje się od nich, aby nauczyli się czytać i pisać w czasie przewidzianym programem nauczania.
Rozwiązaniem problemu często okazuje się zwiększenie liczby właściwych ćwiczeń mających na celu:
powiązanie znaków graficznych (liter, dwuznaków, trójznaku) z głoskami;
wykształcenie umiejętności scalania głosek w wyrazy oraz dzielenia wyrazów na głoski.
Zawarte w publikacji pomoce dydaktyczne oraz ćwiczenia mają na celu przede wszystkim ułatwienie dziecku zapamiętania wszystkich 44 liter, dwuznaków i trójznaku w czterech wariantach graficznych: litery małe i wielkie drukowane oraz małe i wielkie pisane.
W skład publikacji wchodzą:
1. pomoce dydaktyczne do różnorodnego, wielokrotnego wykorzystania;
2. karty ćwiczeń
3. broszurka z propozycjami zabaw i gier.
9788380802490
Sprzedajemy tylko NOWE przedmioty które zawierają już swoje MAKSYMALNE RABATY cena nie podlega negocjacji
NIE MA możliwości ODBIORU OSOBISTEGO
Potrzebujesz kilka przedmiotów z naszych ogłoszeń? NAPISZ!
skompletujemy je i wyślemy w jednej przesyłce
lub dokonaj zakupu kilku przedmiotów na naszej stronie
www.taniepodreczniki.com.pl
Strony: 80, Format: 21,5x30,3 cmW czym należy upatrywać przyczyn trudności dzieci w czytaniu i pisaniu? Przede wszystkim w:
niewystarczającej znajomości liter;
niedostatecznie wykształconej umiejętności dokonywania syntezy i analizy fonemowej;
braku znajomości właściwej techniki czytania.
Uczniowie, których dotyczą dwie pierwsze przyczyny, nie osiągnęli gotowości do nauki czytania i pisania. Paradoks polega na tym, że mimo braku gotowości oczekuje się od nich, aby nauczyli się czytać i pisać w czasie przewidzianym programem nauczania.
Rozwiązaniem problemu często okazuje się zwiększenie liczby właściwych ćwiczeń mających na celu:
powiązanie znaków graficznych (liter, dwuznaków, trójznaku) z głoskami;
wykształcenie umiejętności scalania głosek w wyrazy oraz dzielenia wyrazów na głoski.
Zawarte w publikacji pomoce dydaktyczne oraz ćwiczenia mają na celu przede wszystkim ułatwienie dziecku zapamiętania wszystkich 44 liter, dwuznaków i trójznaku w czterech wariantach graficznych: litery małe i wielkie drukowane oraz małe i wielkie pisane.
W skład publikacji wchodzą:
1. pomoce dydaktyczne do różnorodnego, wielokrotnego wykorzystania;
2. karty ćwiczeń
3. broszurka z propozycjami zabaw i gier.
9788380802490
ID: 1032345970
Dodane 17 października 2025
Znam litery doskonale!
Tylko przedmiot
28,92 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym

Lokalizacja
Zwroty
Pakiet OchronnyZakup od przedsiębiorcy
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły
Zwróć przedmiot do 14 dni od jego otrzymania przy zakupie od przedsiębiorcy. Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym, żeby zorganizować zwrot przedmiotu. Szczegóły