Firmowe
Rok wydania: 2021
Stan: Nowe
Opis
Zestaw ten wspomaga rozwój dzieci z ryzykiem dysleksji lub dyskalkulii. Jest polecany dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, ADHD i problemami emocjonalnymi, dla dzieci w wieku od 5 lat.
To doskonała pomoc terapeutyczna dla osób pracujących z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, a także problemami emocjonalnymi czy koncentracją uwagi. Uzupełniające scenariusze zabaw opartych na grze zostały dobrane w taki sposób by rozwijać bazowe funkcje poznawcze i umiejętności ważne dla dzieci z ryzykiem dysleksji lub dyskalkulii:
• percepcję wzrokową,
• pamięć stosunków przestrzennych i orientację w przestrzeni,
• myślenie operacyjne, przewidywanie, wnioskowanie, odwracanie, analogie,
• motorykę i koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową,
• umiejętności językowe, w tym również budowanie zdań warunkowo złożonych.
Fizyczna formy gry – drewniane, zaokrąglone klocki, poduszki, łagodne kolory i kształty rysunków zwierząt. To doskonałe pomoce dydaktyczne dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Ruchowa forma wielkowymiarowej gry oraz scenariusze ruchowych zabaw pomagają kanalizować aktywność dzieci nadpobudliwych ruchowo. Wytworzona w zabawie aktywność w zakresie myślenia operacyjnego rozwija dodatkowo umiejętność koncentracji, a interakcje z uczestnikami w sposób niewymuszony uspołeczniają uczestników zajęć budując kompetencje niezbędne do funkcjonowania w grupie rówieśniczej.
Do gry „Złapmy lwa” dołączone są kartonowe elementy: 6 kartonowych kół z ,,emotikonami" symbolizującymi m.in. szczęście, smutek czy złość i 24 kartonowych kół z symbolami twarzy reprezentującymi warianty tych uczuć służą młodszym uczniom do poznawania i wyrażania emocji, mogą być też narzędziem do pracy z dziećmi z problemami w sferze emocji i mówieniu o nich.
Zawartość opakowania:
• planszę do gry 1,5 x 2 m z 8 poduszkami,
• kartonowe znaki do wykorzystania z planszą: 30 kół z ,,emotikonami" symbolizującymi emocje (szczęście, radość, smutek, strach, złość, inne);
• sześć zestawów gry planszowej z drewnianymi klockami-zwierzątkami,
• poradnik metodyczny, zabawy, wydrukowane karty pracy,
• zabawy multimedialne na tablicę interaktywną,
• nagrody – naklejki dla dzieci.
„Gra planszowa Złapmy lwa! jest rewelacyjna. Bardzo dobrze i ładnie wykonana. Chce się ją mieć i w nią grać. Dla dzieci jest atrakcyjna i ze względu na duże elementy bezpieczna. Klasyczna wersja nadaje się dla dzieci z zaburzeniami rozwoju w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym (z zespołem Aspergera lub wysokofunkcjonujących autystów). Są w niej jasne reguły i pewna schematyczność, co sprawia, że świetnie nadaje się do grania z dziećmi z tego rodzaju zaburzeniami”.
– Michalina Bondarczuk, psycholog, specjalistka ds. pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu. Współzałożycielka punktu przedszkolnego dla dzieci z zaburzeniami rozwoju ,,Niebieski Krokodyl"
To doskonała pomoc terapeutyczna dla osób pracujących z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, a także problemami emocjonalnymi czy koncentracją uwagi. Uzupełniające scenariusze zabaw opartych na grze zostały dobrane w taki sposób by rozwijać bazowe funkcje poznawcze i umiejętności ważne dla dzieci z ryzykiem dysleksji lub dyskalkulii:
• percepcję wzrokową,
• pamięć stosunków przestrzennych i orientację w przestrzeni,
• myślenie operacyjne, przewidywanie, wnioskowanie, odwracanie, analogie,
• motorykę i koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową,
• umiejętności językowe, w tym również budowanie zdań warunkowo złożonych.
Fizyczna formy gry – drewniane, zaokrąglone klocki, poduszki, łagodne kolory i kształty rysunków zwierząt. To doskonałe pomoce dydaktyczne dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Ruchowa forma wielkowymiarowej gry oraz scenariusze ruchowych zabaw pomagają kanalizować aktywność dzieci nadpobudliwych ruchowo. Wytworzona w zabawie aktywność w zakresie myślenia operacyjnego rozwija dodatkowo umiejętność koncentracji, a interakcje z uczestnikami w sposób niewymuszony uspołeczniają uczestników zajęć budując kompetencje niezbędne do funkcjonowania w grupie rówieśniczej.
Do gry „Złapmy lwa” dołączone są kartonowe elementy: 6 kartonowych kół z ,,emotikonami" symbolizującymi m.in. szczęście, smutek czy złość i 24 kartonowych kół z symbolami twarzy reprezentującymi warianty tych uczuć służą młodszym uczniom do poznawania i wyrażania emocji, mogą być też narzędziem do pracy z dziećmi z problemami w sferze emocji i mówieniu o nich.
Zawartość opakowania:
• planszę do gry 1,5 x 2 m z 8 poduszkami,
• kartonowe znaki do wykorzystania z planszą: 30 kół z ,,emotikonami" symbolizującymi emocje (szczęście, radość, smutek, strach, złość, inne);
• sześć zestawów gry planszowej z drewnianymi klockami-zwierzątkami,
• poradnik metodyczny, zabawy, wydrukowane karty pracy,
• zabawy multimedialne na tablicę interaktywną,
• nagrody – naklejki dla dzieci.
„Gra planszowa Złapmy lwa! jest rewelacyjna. Bardzo dobrze i ładnie wykonana. Chce się ją mieć i w nią grać. Dla dzieci jest atrakcyjna i ze względu na duże elementy bezpieczna. Klasyczna wersja nadaje się dla dzieci z zaburzeniami rozwoju w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym (z zespołem Aspergera lub wysokofunkcjonujących autystów). Są w niej jasne reguły i pewna schematyczność, co sprawia, że świetnie nadaje się do grania z dziećmi z tego rodzaju zaburzeniami”.
– Michalina Bondarczuk, psycholog, specjalistka ds. pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu. Współzałożycielka punktu przedszkolnego dla dzieci z zaburzeniami rozwoju ,,Niebieski Krokodyl"
ID: 907149341
Dodane 30 kwietnia 2024
Złapmy Lwa 3×4 - specjalne potrzeby edukacyjne - praca zbiorowa
Tylko przedmiot
1 278,42 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja