Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Motoryzacja
  3. Części motocyklowe
  4. Części motocyklowe - Dolnośląskie
  5. Części motocyklowe - Wrocław
  6. Części motocyklowe - Fabryczna
Zestaw sprzęgła Yamaha R1 04-08
Zestaw sprzęgła Yamaha R1 04-08
Zestaw sprzęgła Yamaha R1 04-08
Zestaw sprzęgła Yamaha R1 04-08
Zestaw sprzęgła Yamaha R1 04-08
Zestaw sprzęgła Yamaha R1 04-08
Zestaw sprzęgła Yamaha R1 04-08
Zestaw sprzęgła Yamaha R1 04-08
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Rodzaj: Układ napędowy

  • Stan: Używane

Opis

Kompletny zestaw sprzęgła Yamaha R1 RN12 . Zdjęcia przedstawiają wszystkie elementy które wchodzą w skład zestawu . Tuleje wraz z łożyskiem mamy na osobnen aukcji . Kosz sprzegła używany po naprawie obudowy sprzęgła . Przekładki nowe - naszej produkcji . Tarcze oem Yamaha po bardzo małym przebiegu . Zabierak tarcz (docisk) po naprawie bez luzów . Zestaw w stanie idalnym po sprawdzeniu całośći na maszynie obzwierciedlającej pracę silnika . Kupujesz wszystko co Na zdjęciu . REAL FOTO !


Nasza Firma powstała wskutek własnych potrzeb i innych . Historia sięga wyścigów motocyklowych do których dostosowywaliśmy sprzęgła tak by działały prawidłowo i nie psuły się tak często jak życzy sobie tego producent . Zregenerowaliśmy Ponad 25 Tysięcy sprzęgieł rożnych motocykli i quadów
www.moto-sprzegla.pl
Jakie sprzęgła regenerujemy ? Zajmujemy się profesjonalną naprawą wszystkich typów Motocykli i quadów .
Czy Twój motocykl wymaga naprawy kosza?
Oto objawy kosza zużytego
-przy ruszaniu z miejsca chrobot i wibracje odczuwalne na kierownicy i całym motocyklu do mniej więcej 3-4tys obr. a powyżej ich nagle wszystkie te objawy znikają i jest ok
-w czasie jazdy w momencie dodania gazu od niskich obrotów (ok 1,5-2tys obr) mocno odczuwalne wibracje i trzęsienie się całego motocykla do zakresu średniego (ok 3-4 tys obr). powyżej tych obr. nagle wszystkie objawy ustają i tak za każdym razem
Dla czego tak sie dzieje:
W produkcji sprzęgła producent nie dostosował ułożyskowania aluminiowej części do obciążeń generowanych przez motocykl. Dodatkowo producent założył bardzo dużą tolerancję luzów wewnętrznych. Dzięki nim nowy kosz oryginalnie już nie jest wycentrowany co inicjuję bardzo szybkie zużywanie się tzn. im bardziej z decentrowany tym szybciej się decentruję.
Wielu producentów nie stosuje wyważenia sprzęgła
Drugi błąd producenta to luźne sprężyny w koszu. Dzięki tym luzom sprężyna obijająca się po ściankach swojego gniazda żłobi blachę, która utrzymuję je na swoim miejscu. Wyżłobiona blacha w końcu pęka i nie jest już w żaden sposób do naprawy. W takim przypadku blachę wymieniamy na nową . Niektóre silniki muszą posiadać luz na tłumikach drgań , siła odśrodkowa działając na nie przesuwa je i silnik pracuje płynnie . Problem polega na złym pasowaniu i zbyt dużym skoku tłumika drgań .
Sprzęgła różnych marek mają różne rozwiązania konstrukcyjne . Dużo sprzęgieł nie posiada miseczek pod tłumikiem drgań czyli sprężyną . Praca silnika powoduje wyżłobienie się podłoża co również prowadzi do dziur w obudowie aluminiowej sprzęgła . Tłumik drgań ma wtedy luz góra i dół . Również problem jest w smarowaniu elementów wewnętrznych sprzęgła który my poprawiamy ,Albo całkowicie przerabiamy w taki sposób by system był wydajny.
ID: 564471249

Skontaktuj się

User avatar
Facebook connected icon

damian

Na OLX od luty 2012

Ostatnio online w dniu 30 kwietnia 2024

xxx xxx xxx

Dodane 24 kwietnia 2024

Zestaw sprzęgła Yamaha R1 04-08

899 zł

Moto-sprzegla

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon