Firmowe
Opis
ZESTAWY NOWE , ZAPAKOWANE. DOSTEPNA WIEKSZA ILOŚĆ. 120 ELEMENTÓW
ZAJMUJEMY SIĘ SPRZEDAŻĄ NADWYŻEK MAGAZYNOWYCH, ZWROTÓW USTAWOWYCH 14 DNIOWYCH, RZECZY Z NIEODEBRANYCH PRZESYŁEK. KAŻDY TOWAR JEST PRZEZ NAS SPRAWDZANY I OPISYWANY POD KĄTEM ZGODNOŚCI Z PRZEZNACZENIEM.
Kupujący proszony jest o niezwłoczne sprawdzenie towaru po odebraniu paczki czy nie uległ on uszkodzeniu w transporcie i poinformowaniu sprzedawcy w celu wniesienia reklamacji u przewoźnika. Reklamację na uszkodzenie w transporcie zgodnie z prawem moze wnieść co do zasady odbiorca jako posiadający paczkę i zawartość poprzez sporządzenie protokołu szkody na stronie internetowej przewoźnika i złożenie tam reklamacji wraz protokołem lub nadawca po uzyskaniu niezbędnej dokumentacji od odbiorcy w tym zrzeczenia się roszczenia reklamacyjnego do przewoźnika na rzecz sprzedawcy. Na sporządzenie protokołu szkody jest 7dni od momentu odebrania towaru w celu wniesienia reklamacji do przewoźnika. Zgodnie z obowiązującym prawem brak sporządzenia protokołu w terminie ustawowym skutkuje odrzuceniem reklamacji u przewoźnika za uszkodzenie powstałe w transporcie, co może skutkować odrzuceniem reklamacji u sprzedajacego z powodu przyjęcia paczki bez wniesienia zastrzeżeń. Prosimy więc o pilnowanie terminów ustawowych, dopilnowanie wypełnienia dokumentacji oraz kontakt ze sprzedajacym w celu uzyskania informacji prawnych oraz uzyskanie pomocy przy składaniu reklamacji, by kupujący uniknął zastosowania zgodnie z prawem zapisów ustawy konsumenckiej na swoją niekorzyść.
ZAJMUJEMY SIĘ SPRZEDAŻĄ NADWYŻEK MAGAZYNOWYCH, ZWROTÓW USTAWOWYCH 14 DNIOWYCH, RZECZY Z NIEODEBRANYCH PRZESYŁEK. KAŻDY TOWAR JEST PRZEZ NAS SPRAWDZANY I OPISYWANY POD KĄTEM ZGODNOŚCI Z PRZEZNACZENIEM.
Kupujący proszony jest o niezwłoczne sprawdzenie towaru po odebraniu paczki czy nie uległ on uszkodzeniu w transporcie i poinformowaniu sprzedawcy w celu wniesienia reklamacji u przewoźnika. Reklamację na uszkodzenie w transporcie zgodnie z prawem moze wnieść co do zasady odbiorca jako posiadający paczkę i zawartość poprzez sporządzenie protokołu szkody na stronie internetowej przewoźnika i złożenie tam reklamacji wraz protokołem lub nadawca po uzyskaniu niezbędnej dokumentacji od odbiorcy w tym zrzeczenia się roszczenia reklamacyjnego do przewoźnika na rzecz sprzedawcy. Na sporządzenie protokołu szkody jest 7dni od momentu odebrania towaru w celu wniesienia reklamacji do przewoźnika. Zgodnie z obowiązującym prawem brak sporządzenia protokołu w terminie ustawowym skutkuje odrzuceniem reklamacji u przewoźnika za uszkodzenie powstałe w transporcie, co może skutkować odrzuceniem reklamacji u sprzedajacego z powodu przyjęcia paczki bez wniesienia zastrzeżeń. Prosimy więc o pilnowanie terminów ustawowych, dopilnowanie wypełnienia dokumentacji oraz kontakt ze sprzedajacym w celu uzyskania informacji prawnych oraz uzyskanie pomocy przy składaniu reklamacji, by kupujący uniknął zastosowania zgodnie z prawem zapisów ustawy konsumenckiej na swoją niekorzyść.
ID: 918967472
Skontaktuj się
![User avatar](https://img-resizer.prd.01.eu-west-1.eu.olx.org/img-eu-olxpl-production/1356688742_1_261x203.jpg)
Tomasz
Na OLX od październik 2023
Ostatnio online dziś o 15:08
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
xxx xxx xxx
Dodane 23 czerwca 2024
Zestaw grillowy jednorazowe naczynia grill urodziny talerze papierowe
Tylko przedmiot
39 zł
Cena z Przesyłką OLX
![](https://img-resizer.prd.01.eu-west-1.eu.olx.org/img-eu-olxpl-production/1356688742_1_261x203.jpg)
O ogłoszeniodawcy
Tomasz
Na OLX od październik 2023
Ostatnio online dziś o 15:08
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
Lokalizacja